Noen spørsmål angående Cambridge.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer betjenten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen spørsmål angående Cambridge.

Hei,

noen som vet hvordan cd-spillerne til Cambridge er i forhold til hverandre.(link: http://www.hifiklubben.com/no/Produk...CDspillere.htm)
    Tenker spesielt på de fire som koster 2000+-. Hvordan er Azur-serien opp mot de gamle? Er det et opplagt valg av de?
    Og er den til 3000 kr verdt den ekstra tusenlappen?

Vet noen foresten om Cambridge skal komme med en ny\oppgradert versjon av sourround receiveren(Azur 540r) og Dvd spilleren (Azur 540d)?

Og ellers tas andre erfaringer rundt dette merket med takk.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har desverre ikke noen erfaring med Camebridge cd spillerene bortsett fra at de har kommet veldig godt ut i div tester. Den erfaringa jeg har av forsterkerene er ikke spesielt god, den jeg har hørt husker jeg ikke navnet på men det var fra den nye serien og det var en 2x80watter. Den bleveldig skuff for meg, den begynte å klippe veldig fort å noen god trømforsyning var det ikke snakk om. Men til prisen JA jeg ville satt Camebridge på ønskelista. Jeg tror den kan være bra til f.eks B&W, jeg oppfatta ikke den forsterkeren som noe serlig skarp i lyden ihvertfall. Men den hadde ikke spesieltgod kontroll heller. Mulig den kunne blitt god på noen små stativhøytalere.

Newcomer betjenten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du sier at den er dårlig først og etterpå sier den er god til prisen blir litt feil. Selvfølgelig lurer jeg på om de er god iforhold til pris.

Men ingen andre som har erfaringer rundt dette merket?

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt på disse selv, men kan nevne at Fidelity skrev veldig positivt om Azur 640C i nr. 13. "Sinnsykt bra til prisen" og "Røverkjøp" er blandt vendingene som ble brukt...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

azur 540

hei har selv kjøpt azur 540 for et par månender siden.....kjøpte den for de den var den billigste med pre out på alle kanaler. Jeg har en gammel electrcompaniet ec2 til stereo, skjekket også azuren som stereo forsterker. Var betydelig dårlige lyd en electrocompani forstereren min......men en kan vel ikkje forvente så mye for 4000 kr....tar en prisen i betraktning er jeg godt fornøyd. Dersom det viktigeste for deg er filmlyd og du ikke trenger pre out på alle kanalene, bør du også skjekket ut yamaha og harman kardon.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I og med at EC har en litt annerledes lydsignatur så blir det kanskje også litt spørsmål om smak og behag.

Active thomand3 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har heller ikke noen erfaring med cambridge spillerne, men vet at en meget audiofil nabo byttet ut sin hegel cdp2 til fordel for en cambridge. Vel og merke etter at cambridgen var modifisert noe, vet ikke hvordan.

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Azur 640 er veldig god, hvertfall!
    Skikkelig kvalitet (lyd) til prisen.

Intermediate Ole18 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    706
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av betjenten
    Når du sier at den er dårlig først og etterpå sier den er god til prisen blir litt feil. Selvfølgelig lurer jeg på om de er god iforhold til pris.

Men ingen andre som har erfaringer rundt dette merket?
    hehe ja egentlig. Men det jeg mente var at den er en god forsterker til prisen, kunne bare likt litt mere power og kontroll :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •