høyttalerstativ

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

høyttalerstativ

Jeg trenger høyttalerstativ til mine to Jamo Studio 130. Disse er ca 20cm i bredden og 24cm i lengden og 40 cd i høyden.

Noen som kan anbefale meg noen stativ? Jeg har sjekket litt på nettet men finner ingen som passer til målene! Men går det bra om toppflaten på stativet er mindre enn haøyttalerne?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se under Diverse, kanskje der er noe her du kan bruke : http://www.mamut.com/dynabel

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan se om du finner noen inne på: http://www.hifiklubben.com/no/produk...alerstativ.htm

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg ser jo mange bra stativer, men hvilken størrelse kan jeg ta på toppplaten på stativene? kan den være mindre? i så fall hvilken er anbefalt?

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel opp til deg om du ønsker større topplate på stativet enn høyttaleren, men det er penere med en topplate som er mindre enn høyttaleren.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    men i forhold til størrelsen på høyttalerne mine, hvor lavt kan jeg eventuelt gå på topplaten på stativene? noen som har formening om det?

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mine høyttalere er 27.5 x 17 cm i areal, og jeg bruker B-Tech 608 stativ, som har en topplate på 15x15 cm.

Jeg valgte dette stativet pga høyden, 80 cm, et lavere stativ har større topplate.

Kan anbefale b-tech stativer, de er rimelige, og du kan fylle de med sand slik at de står stødigere!

Newcomer C.F. sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Moho
    Mine høyttalere er 27.5 x 17 cm i areal, og jeg bruker B-Tech 608 stativ, som har en topplate på 15x15 cm.

Jeg valgte dette stativet pga høyden, 80 cm, et lavere stativ har større topplate.

Kan anbefale b-tech stativer, de er rimelige, og du kan fylle de med sand slik at de står stødigere!
    Litt pirking..... Topplaten er 12,5*12,5 cm. Har stativene selv, de står støtt de. Fyllte de med sand for å litt bedre stabilitet.

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av C.F.
    Sitat Opprinnelig postet av Moho

Litt pirking..... Topplaten er 12,5*12,5 cm. Har stativene selv, de står støtt de. Fyllte de med sand for å litt bedre stabilitet.
    Sorry, vet det. Står feil på sidene til eltek... Men høyttalerene står støtt de!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •