Dårlig kontakt i hodetelefonutgangen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dårlig kontakt i hodetelefonutgangen

Dette gjelder en mp3 spiller, men siden det dreier seg om hodetelefonutgangen, noe som er ganske så vanlig på generell hifi, tar jeg det her (er kanskje mer fart i denne kategorien enn i mp3 kategorien)

La merke til det på vei til skolen i dag, da jeg trasket av gårde med spilleren min, en creative muvo. Når jeg rører litt på selve "pluggen, jacken" til mine portapro, øker lyden til maksnivå, med da noe bortfall av lyd mens jeg rører ved den.

Har ikke merket noe til dette før i dag, noen som har en forklaring på hva det kan være? Virker da som om det å røre på pluggen ikke går så bra, og det burde det jo gjøre, spilleren ligger jo i lommen min!!

Alle svar mottas med takk

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AAARG!!! hadde det samme probleme på den ene md spillern min fra sony. utrolig irriterenes. Bare å levere den inn på service. den skal dekke det. som oftest loddingene som løsner.

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Burde gå på garantien det. Venter til påskeferien, da er jeg hjemme, med elkjøp ansatte en god del smartere og service-vennlige enn her på lillehammer...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •