marantz og B&W

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

marantz og B&W

hei.

skal kjøpe meg en nummer 2 stereo, og har sett litt rundt på forskjellige merker for å finne en kombinasjon av bra design og lydkvalitet som ikke koster alt for mye penger. valget har falt på marantz pm-7200 og B&W 601.

Men før jeg går til innkjøp hadde det vært fint å høre positive og negative ting om forsterkeren og høyttalerne fra folk som har vært borti disse.

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forsterkeren vet jeg lite om. Men 601 kjenner jeg til. Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt i litt til og kjøpt 602. det er en helt annen dimensjon og mange steinkast imellom disse.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Geiri. Du burde gå for 602, den er i helt annen liga enn 601.
    Du kommer ikke til å angre på om du legger til de siste hundrelappene for å få 602

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nummer 2 stereo?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å være total HIFIklubben freak. Men personelig suns jeg NAD 352 og BW 602 er en GROM kombo. Det holder også med en NAD BE320, men for 1000kr mere får du en som virkerli kontrollerer bassen i høyttaleren.

http://www.hifiklubben.com/no/produk...55&rv=3205 <-- NAD BE320, får 352 i samme design.

Men skal ikke si noe galt om den marantzen eller da, den er grom. Men du burde teste BW 602+ en av de NAD forsterkerene . De er gode. Uansett hva det blir, ser ut som du ender opp med fint lyd.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for svar.

har egentlig bestemt meg, ville bare høre om det var noen som hadde hadde erfaringer med disse høytallerene og forsterkeren. er enig med dere som sier at 602 er en klart bedre høytaller. greia er at detta anlegget skal stå i stua og der kan ikke jeg selv bestemme alt. 601 blir på en måte et kompromiss, ikke for liten og ikke for stor.

den jeg var mest nysgjerrig på å få tilbakemelding på var marantzen, men ser ikke ut som denna var så utbredt blandt folket her.

har også sett på harman/kardon stereoreciver 3480, tror jeg den het. tror dere den er noe å bruke til musikk eller passer HK best til film?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •