Hvor dyrt må det være for at det skal være bra? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg tror du må splitte teorien din Burre. Noen vil føle mer. Men andre har oppgraderingssyke. Enkelte av sistnevnte har en slik variant som fordrer at oppgradering utelukkende medfører økte kostnader. Andre igjen er tweakere, mens vi har DIY-ere og duppedittfreaker også. Jeg tror alle disse vil reagere forskjellig på typiske påståtte men ikk faglig underbygde sannheter som kanskje er kjernen i det vi diskuterer.

Jeg vil vel også påstå at utsagnet flageborg refererer til også er en påstått sant men ikke faglig underbygd "sannhet".

Tilbake til oljer: Vi vet at syntetiske oljer er dyrere enn organiske. Imidlertid finnes det enkelte motorer som ikke tåler syntetiske oljer om de er aldri så dyre, og aldri så mye bedre i en annen motor.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Snickers-is
    Jeg tror du må splitte teorien din Burre. Noen vil føle mer. Men andre har oppgraderingssyke. Enkelte av sistnevnte har en slik variant som fordrer at oppgradering utelukkende medfører økte kostnader. Andre igjen er tweakere, mens vi har DIY-ere og duppedittfreaker også. Jeg tror alle disse vil reagere forskjellig på typiske påståtte men ikk faglig underbygde sannheter som kanskje er kjernen i det vi diskuterer.
    Ja, folk har forskjellig grad av interesse for de forskjellige områder, men jeg snakker om alle som ikke klarer å bli helt fornøyd, uansett område.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil egentlig tro at enkelte spesielle sammensetninger av komponenter og forskjellige konstruksjoner kan gi et bedre resultat med lampett ledninger til 5 kr meteren som høytaler kabler enn med 2000 kr meteren høytaler kabler.

Man kommer vel per definisjon ikke i mål noen gang med tweaking og innkjøp av dyrere komponenter, det er vel litt av drivkraften også :wink:

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •