Trådløse hodetelefoner - bare rammel???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløse hodetelefoner - bare rammel???

Jeg går i tanker om å kjøpe meg hodetelefoner av god hi-fi-kvalitet, og har i den sammenheng fundert på å handle trådløst. Men, en kompis som driver "aktivt" med lyd sier at man sikkert nok vil oppleve en redusert lydkvalitet på trådløse system. Nå vet jeg med sikkerhet at han har et atskillig mer differensiert og "fin-tunet" øre enn meg, jeg hører knapt forskjell på mine gamle Jamo TR 86 mot nyere og dyrere JBL og Cerwin-høyttalere, så kanskje holder det for meg og mine ører, selv om de skulle være noe dårligere på lyd...???

Sennheiser har to rimelige modeller ved navn RS 110-8 og RS 120-8, vet noen noenting om disse?

Generelt, hvilke erfaringer og synspunkter har dere andre brukere her på forumet, alle innspill er velkomne.

Mvh Terje

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg vet ikke svaret du er ute etter, men jeg har også hørt at lyden skal bli hakket dårligere med trådløs. Jeg går faktisk rundt å lurer på om jeg skal ha meg nye surround-hodetelefoner. De jeg har er begynt å skurre, samt at det er et utrolig ledningskaos som floker seg noe helt vannvittig.... derfor tenker jeg også på et trådløst system! Har sett slike trådløse hodetelefoner på elkjøp til rundt 1200kr. Kan jo ikke være så hakkande gale dem? Tror det var philips

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •