Komponenter til hjemmekino?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Picard sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Komponenter til hjemmekino?

Hei!
    Trenger litt info fra brukerene på dette geniale forumet.
    Har planer om å bygge hjemmekino i en garasje som er i flukt med huset.
    Garasjen er: H:2,45m B:3,45m L:5,05m
    Betongvegger på tre av sidene (20cm tykke) pluss tak. Nytt rom bygges foran garasjen i skrivende stund.

Hadde tenkt å bruke mine "gamle" Jamo 707i som fronthøyttalere. Hvis disse kan brukes til dette da?
    Resten er jeg veldig usikker på med henhold til hvor mye trøkk en trenger i et forholdsvis lite rom.
    Rommet skal brukes til film,pc-spilling, fotballkamper og musikk dvd`er.
    Det skal fullisoleres. Usikker på om jeg skal ha murvegg på siste vegg, med lydisolert dør, eller trevegg.
    Rommet har et lite vindu mot nord, midt på den ene langveggen, som vil blir murt igjen.
    Det blir da forhåpenligvis helt mørkt.
    Jeg trenger da en DVD-spiller (SACD/DVD-audio), receiver (7 kanals?) , senter, sub, bakhøyttalere og en LCD/DLP-projektor(HDTV). Utstyret totalt bør ikke overstige 40000-50000 Nkr, inkl. kabler.

Leser meg dessverre blind på alt det gromme utstyret som finnes og hva som passer best til de forskjellige komponentene. Pakkeløsninger i butikk-kjeder er ikke aktuelt!!

Håper noen der ute kan hjelpe meg til å sette sammen den "beste" løsning.

Bilder av prosjektet : "Enterprise" håper jeg kan klare å få lagt ut etterhvert som det skrider frem.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Heisann. Jeg skal selge anlegget mitt det er komplett. Uten projektor da. Men det er alt det andre du trenger. Selger dette komplett for 20.000,- Men det er jo da også med fronthøtalere. så kan du evt kjøpe en panasonic pt-ae700. Da har du en fet pakke. Link til anlegget mitt ligger under. Send meg en mail på matuxen@online.no hvis du er int

http://www.avforum.no/avtorget/showp...=13&page=1

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •