Stereo til ca 7000.-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer Kakemann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stereo til ca 7000.-

Har tenkt å starte på mitt første skikkelige anlegg, og trenger tips til forsterker og høyttalere. hører på veldig mye forskjellig musikk, så det bør funke på alt fra Pink Floyd til metal til bachs orgelstykker. har kikket litt i Lyd og Bildes årskavalkade og lurer på følgende anlegg:
    Cambridge Azur 640A
    Dali Concept 6
    muligens en Marantz CD 5400 eller en platespiller i tillegg utenfor budsjettet. budsjettet er altså for forsterker og høyttalere.
    jeg er helt nybegynner så bare slå meg i hodet hvis det er et dumt forslag.

Newcomer Theater sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med et budsjett på rundt 7000,- bør det være muligheter for å skaffe seg noe skikkelig på bruktmarkedet også. Ta en kikk på http://www.hifihuset.no/. Er mye her som burde kunne være aktuelt innenfor den prisklassen.

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første som slår meg er C320BEE fra nad og B&W602S3 på stativ.

Begge de overnevnte er typiske produkter som også er lett tilgjengelig på bruktmarkedet dersom dette er interessant.

Sprenger 7k budsjettet med noen hundrelapper (og det er uten kabler). Vet ikke hva du mener om det?

Ellers så har du jo den meget stilfulle forsterkeren marantz PM4400. Dali har vel også noen småhøyttalere som har fått gode tester.

DrE

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    erdette et godt kjøp?