Kabler ca10m

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Kabler ca10m

Active teoh sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kabler ca10m

Har to front, cerwin vega v10f, disse står nå med 4 m tara labs klara kabel (35 kr pr m på hifiklubben).

Når jeg nå skal investere i prosjektor og div. så ender jeg opp med en plassering av receiver og høyttalere som gjør at jeg trenger ca 10m kabel til hver.

Så hvis vi nå går ut ifra at dette er det eneste alternativet, hvilke kabler skulle jeg velge?

Har ikke tenkt å bruke noen stor sum i kabler, med tanke på at jeg likevel skal flytte ut om 6 måneder, og at elektronikken ellers ikke er verdt det.

Har vurdert Dali Red Wave kabler (50 kr pr m, jeg har ikke biwiring).

Tar gjerne imot tips på andre brukbare kabelsorter, for jeg regner med jeg trenger noen som skjermer brukbart pga lengden jeg må strekke de

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler på det er så mye å hente på dyrere kabler til vf10, du kan vel bare kjøpe samme som du har? Du har jo Nordost 2flat som et rimelig alternativ, disse koster 75.- pr. meter.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Active teoh sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    328
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble til at jeg handlet red wave til 50 kr pr m Venter i spenning, sitter med to små pc speakers i mellomtiden

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •