Sony MDR-DS3000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony MDR-DS3000

Hei!

Er det noen som har noe erfaring med disse hodetelefonene? Bor jo i blokk, så når ønsket om filmtitting kommer i de sene nattetimer er det greit å spare dama på 75 under....

Vet Sony også har noen med innebyggde "shakere", men da visstnok med dårligere lyd. Tanken min er bedre lyd og evt innstalere en skikkelig rumperister i stolen!

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Sony MDR-DS3000

Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Hei!

Er det noen som har noe erfaring med disse hodetelefonene? Bor jo i blokk, så når ønsket om filmtitting kommer i de sene nattetimer er det greit å spare dama på 75 under....

Vet Sony også har noen med innebyggde "shakere", men da visstnok med dårligere lyd. Tanken min er bedre lyd og evt innstalere en skikkelig rumperister i stolen!
    Ser av din hjemmekino side at du har kjøpt de! Noen erfaringer? Hvor mye måtte du gi for de? Hvor kjøper man disse? Hvordan er lydkvaliteten, surrounden, bassen? Har tenkt å kjøpe meg et surroundheadset eller et stereoheadset, men disse blir kanskje for dyre for meg. Deal har de til ca 2000 kr så jeg.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hodetelefoner...

Hei!

På grunn av unormalt stor arbeidsmengde den siste tiden har jeg ikke rukket å prøve mye. Vil gjerne ha litt lenger tid før jeg kommer med noen bastante uttalelser, men så langt er inntrykket bra.

Hodetelefonene ligger rundt den prisen du annslår, mine ble kjøpt på Absolute HiFi på Økern. Du får sjekke litt rundt for dette var det eneste paret der og jeg vet Deal ikke har det på lager. Prøvde meg med en bestilling der og da skulle de komme i mai :shock:

....mer siden :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •