Pioneer DV-575

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer DV-575

Har nå pioneer dv-360, blir det en merkbar forandring å oppgradere til denne? Hva bilde og lydkvalitet angår altså.

575 kan kjøre progressive scan, men det får jeg uansett ikke benyttet meg av på tv'en, så er det andre åpenbare fordeler, eller er det en oppgradering som ikke er like verdt å foreta?

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur den skal vere litt hissigare på bilde og lyd en dvd 360. 575 har støtte for ein meir del avspelings format. Bla divx. 575 har støtter for SACD og DVD-A. Veit ikkje om det har noko betydning for deg.

Dessutan kjøyrer oslo hifi center kjeden eit knall tilbud på 575 pr.i.dag. Om ikkje tilbudet er utgått da?

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dvd-a og sacd er et pluss, men er primært lyd og bilde kvalitet som er viktig for meg. Og hvis den er merkbart bedre som cd-spiller er det et klart pluss

Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikkje du muligheit til å sjå på den sjøl da? Det har jo blitt ein meget populer spelar. Eg tykkjer at den er eit kupp til 2k, men det store plusse er jo at den er nokon "lappar" under 2k. No har ikkje eg testa 360, men 575 gjere oppgavene sin utruleg bra til summen.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal se på den senere, men ville bare ha litt bakgrunnsinfo før den tid. Bruker man lefdals prisgaranti kan man få den til ca 1400,- og det er ikke ille..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Moho
    Skal se på den senere, men ville bare ha litt bakgrunnsinfo før den tid. Bruker man lefdals prisgaranti kan man få den til ca 1400,- og det er ikke ille..
    Hvor har de den såpass billig at man kan få den påprisgarantien til Lefdal for 1400?
    Har veldig lyst på en 575 selv, og vil selvfølgelig gjerne få den rimeligst mulig :wink:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •