Hjemme kino oppsett av Deno reciver og Dali Høytalere??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemme kino oppsett av Deno reciver og Dali Høytalere??

Hei, skal snart kjøpe min egen leilight og vil sette opp et lite medie senter. Det skal alt styres fra en PC med en eller annen form for media software alla microsoft sin. Jeg skal kjøpe en reciver og høytalere. Med litt tips fra en kammerat av meg vurdere jeg:

DENON AVR-1705 Hjemmekinoreceiver
    http://www.hifiklubben.com/no/produk...er.htm?id=5430

Til den vurderer jeg:
    DALI Trio AV/system Høyttalersystem
    http://www.hifiklubben.com/no/produk...tem.htm?id=234

Og for å få 6.1 så kjøper jeg en ekstra senter høytaler i samme serien, og setter bak.

Leiligheten jeg vil ha råd til kommer ikke til å bli stor (30 - 40 kvm). Så jeg er ikke avhengig av noe STORT og kraftig annlegg. Det som er viktig er vel klar og god lyd.

Tror dere litt mer erfarne her at dette er et bra oppsett? Er det noe som ikke går bra med dette oppsettet?

Grunne til valg av Denon er også at jeg vil kjøpre media PC, xobx, PS2..osv..inn via component inngangen på den, og så bare en ledning til TVen.

Prisen på dette oppsettet er også overkommerlig. Jeg kan sikkert strekke meg en tusenlapp eller to til om jeg MÅ, men da bør det være gode grunner for det.

Håper på gode svar!

AKIRA

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann og gratulerer med første post!

Siden jeg allerede har kommet med min anbefaling (yep, "kammeraten" her, skyldig :? ), får jeg bare håpe at det kommer noen konstruktive kommentarer.

Anyone?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hummm...da får jeg vel bare annta at oppsette er bra siden ingen har noe å utsette på det.

AKIRA

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    238
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har siden den posten ble laget oppgradert til Denon 1905. Det medførte ingen store økonomiske endringer da den vil ta over for 1705. Og etter en lytte test på Hi-Fi klubben kan jeg bare underskrive på at lyden var MEGET klar, og at subben dro bassen veldig bra. Jeg tror dette kan bli et MEGET bra oppsett, og kan anbefales for andre som er litt nybegynnere og skal trå forsiktig inn i surround verden.

AKIRA

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •