Driver til Logitech harmony 885

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Driver til Logitech harmony 885

Har etter noen år funnet fram igjen universalkontrollen jeg kjøpte for endel år siden, en Harmony 885. Nå har jeg problemer med å finne driver til den, på Logitechs hjemmeside står det at den ikke trenger noen driver(???) og My Harmony er ikke kompatibelt med den kontrollen. Får opp en link til en side der det står at driveren til den kan lastes ned men ingenting skjer når jeg klikker på den. Leste et sted at det kunne være problemer ift noe 32-bits og 64-bits greier i operativsystemet.
    Er den for gammel til å kunne brukes nå eller fins det en driver et eller annet sted som jeg kan laste ned for å ta den i bruk igjen?
    Jeg har en Mac med Maverick og en PC med Windows 7.

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har samme kontroller i kino'n. Du må gå til Logitech sin side å registrere en konto. Deretter går du på "support" og laster ned et program som heter "Logitech Harmony Remote Sofware" ver 7.7.0, det er i alle fall det jeg bruker. Nede for vedlikehold nå, så jeg får ikke linket...

Så installere du dette på PC'n, kobler til kontroller og setter det opp. Litt kronglete med en gang kanskje, men når du får tak på det kan du styre det meste.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

3. Takk audunk takket for denne posten
    Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Logitech's sider nettopp og vet ikke hva de holder på med om dagen. Nå virket ingen av mine kontoer, men når jeg starter programvaren jeg nevnte over fungere alt. Når jeg kjøpe en Harmony One for en tid siden når var det et nytt web basert oppsette, og nå virker altså ingen av kontoen knyttet til noen av de når jeg forsøker å logge på ??

OK, jeg driter i Logitech så lenge oppsetter jeg har for fjernkontrollene virker. Er egentlig ikke overrasket etter at de forsøkte å ta livet av Squeezebox.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sweet, fant det! Funker som bare det her, tusen takk

Lignende tråder

1. Logitech Harmony Touch - Ny modell i Harmony familien
    By maze4real in forum AV gadgets og portabel AV
    Svar: 46
    Siste melding: 01-30-2013, 20:25
  2. Logitech Harmony® 1100/Logitech Harmony® 1100 Advanced?
    By nordic45 in forum AV gadgets og portabel AV
    Svar: 0
    Siste melding: 01-20-2011, 00:37
  3. Logitech Harmony 895 vs Harmony 900
    By DeMarcos in forum AV gadgets og portabel AV
    Svar: 0
    Siste melding: 10-26-2009, 15:42
  4. Logitech Harmony 895 og Get PVR.
    By John P. in forum AV gadgets og portabel AV
    Svar: 4
    Siste melding: 09-02-2007, 02:09
  5. Logitech Harmony 525...