hvordan koble rumperister

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hvordan koble rumperister

driver å legger skjult annlegg på kabelfronten, og har lyst til å oppgradere med noen " rumperistere" etterhvert.men ikke før om en stund, vil bare ha det klart til senere.jeg lurer på hva jeg trenger og legge frem av kabler.. forsterker blir gjemt unna bak sofa så det er ok.. jeg har subkabel som ligger frem( tenkte å hente signal fra subben, hvis det går???.... forklar meg gjerne beste fremmgangsmåte, takk.

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: hvordan koble rumperister

Sitat Opprinnelig postet av spers
    driver å legger skjult annlegg på kabelfronten, og har lyst til å oppgradere med noen " rumperistere" etterhvert.men ikke før om en stund, vil bare ha det klart til senere.jeg lurer på hva jeg trenger og legge frem av kabler.. forsterker blir gjemt unna bak sofa så det er ok.. jeg har subkabel som ligger frem( tenkte å hente signal fra subben, hvis det går???.... forklar meg gjerne beste fremmgangsmåte, takk.
    Hvis subben din har LFE-coax utgang kan du ta signalet derifra. Ellers må du bruke en splitter eller T-ledd/Y-ledd på signalet inn til suben/ut fra receiveren din. Står subben i nærhenen av hvor du sitter?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har faktisk 4 subber to foran og to bak en på hver side av sofaen sony 900 (de største) he he :wink:...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og på de er det en sånn utgang så vidt jeg vet.... ellers har jeg mulighet til å koble en ny kabel fra forsterker hvis det er bedre??

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og på de er det en sånn utgang så vidt jeg vet.... ellers har jeg mulighet til å koble en ny kabel fra forsterker hvis det er bedre??
    Du må trekke kabelen først fra nord til sør, før du legger den i et opp/ned kors fra vest til øst. Derretter spruter du friskt froskeblod over symbolet mens du hopper rundt på en fot og banner på haitisk...

Nei, det er ikke bedre - og det er ikke dårligere. Splitt signalet der det blir minst pes å legge kabler.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har faktisk 4 subber to foran og to bak en på hver side av sofaen sony 900 (de største) he he :wink:...
    fire sw900.. har du behov for rumperistere da, er jeg redd du har koblet feil ett eller annet sted.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skrev det nok litt dumt :? har to sw 900 og to stykk dali....sier som andre her på forumet "trenger og trenger" :wink:... dere vet vel hvordan det blir etter en stund når en blir vant til lyden, da må man jo oppgradere :roll:... føler vel ikke at jeg trenger rumeristere, men det kunne jo være kult sånn etterhvert :lol:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •