Er det noen her som har Erfaringer med å lage en egen Demo Disc til å vise frem anlegge?

Jeg prøver å få laget en Blu ray nå. Har fått rippet inn endel filmer fra samlingen min og fått klipt til endel klipp som jeg vil ha på den.
Men sliter litt med å finne et program som kan få satt sammen disken med menyer osv, og som takler DTS-HD/True HD Lydsporene.
Har fra før av Adobe Encore CS6 som jeg prøver meg frem på. Men det takler ikke lydfilene.
Kan også nevne hvilke andre programmer jeg har brukt. AnyDVD HD til å rippe inn filmer. Så bruker jeg tsMuxeR til å klippe til filmen og bare få filmen med HD lydsporet. i tsMuxeR bruker jeg AVCHD Folder som output. Jeg kan bruke multAVCHD til å få laget en blu ray med alle klippene og meny. Men det er så lite utvalg av menyer og kan ikke få satt inn noe eget som jeg for eks, har laget i Photoshop. Vil få det til å se rimelig awesome ut.

Har sett at det er noen som har brukt sonic scenarist, men finner ikke hvor det er mulig å få lastet det ned.

Er det noen her som har erfaringer med dette? eller har satt sammen en disc selv? Så setter stor pris på om dere vil dele det med meg.

Mvh,
Tom Andre