Hei prøver meg her for å få noen tips, Forteller litt først hva jeg har hatt så om mine ønsker. Først hadde jeg 5 stk monitor audio apex 40 pluss monitor audio sub sammen med kraftig yamaha surround forsterker jeg syntes det var grei lyd men ikke helt rått. Jeg solgte dette pga økonomi og kjøpte bose lifestyle v35 kampanje elkjøp til 19 som jeg nå har solgt. Jeg veit mange har meninger om bose men jeg syntes det var helt greit.

Så om mine ønsker jeg har sonos connect og bridge pluss en høytaler til den, men glem det for nå.

Jeg ønsker kraftig og best mulig musikk og hjemmekino med høytalere jeg kan henge på vegg og da gjerne trådløst om mulig, Jeg bruker i dag wimp og tlf derfor ønsker jeg meg forsterker med airplay og bra dac. Ønsker minst mulig kabel og dritt da jeg er en familiefar men jeg ønsker bra lyd som jeg kan få en ordentlig trøkk av. Ønske er også muligheter til og få lyd i mange rom etterhvert.

Om det ikke er mulig kansje et drit bra 3.1 anlegg kan være bra og utvide det senere jeg veit ikke. Trenger virkelig tips på forhånd takk