Er usikker på om jeg poster på rett plass nå, men står ovenfor et dilemma nå ettersom jeg er er bitt av basillen og nå ønsker mer. Kjøpte System Audio Saxo 1 i fjor og kjøpte for ca 1 mnd. siden en Rotel RA-11 (Fikk kjøpt denne ny for 4000 og har muligens en kjøper på 4000 også). Har dette oppsettet koblet optisk til tven slik at alt jeg ser på tven hører jeg på anlegget. Var om dagen innom hifi-klubben og fikk høre sonos playbar + sub. Ble imponert over lyden og er stor fan av to elementer som jobber mot hverandre på en sub. Synes også at det å slippe en ekstra fjernkontroll er en bonus for meg. Vurderer nå å selge mitt nåværende anlegg og gå for Sonos, men er virkelig usikker på om dette er riktig vei å gå, føler jeg låser meg litt fast til sonos om jeg kjøper dette. Har hatt ZP90, men det endte med at det ble lite brukt ettersom jeg syntes spotify fungerte dårlig på appen (Spesielt søk av sanger synes jeg var kronglete, mulig det har blitt bedre nå) Finnes det noen andre bedre alternativer der ute? (Størrelse teller ettersom min bedre halvdel også skal leve med dette utseendemessig) Er ikke interessert i å strekke meg noe særlig over 10 000 totalt.