Hifiklubben Kristiansand og Elendig Kundeservice

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hifiklubben Kristiansand og Elendig Kundeservice

Hei der folkens... nå har jeg lenge handlet og lagt mye penger igjen i hifiklubben i Kristiansand og stort sett vært veldig fornøyd med kundebehandling og service i denne butikken. for en stund tilbake måtte jeg levere inn min denon ah2000 hodetelefoner til rep fordi jeg hadde greid å knekke en liten pinne som holdt dem sammen, samt at kabelen var blitt så dårlig at den burde byttes ut... for det første så brukte dem 6, ja seks hele uker på denne jobben som burde tatt maks 1 uke og da kun med tanke på at de hadde noen smådeler de måtte bestille... for det 2. så ble vi enige om en pris på 1000kr, noe jeg syntes var hårreisene dyrt i utgangspunktet for å bytte en kabel + noen smådeler, men hadde ikke så mye valg... når jeg endelig etter 6 uker får igjen disse hodetelefonene så ser jeg de har brukt billigste sort kabel som koster ca 30kr, og vet at denne nye kabelen de har satt på er fullstendig ubrukelig, og som forventet så går det bare maks 3-4 uker før den også begynner å bli enda dårligere enn den gamle kabelen.. 2mnd etter at jeg har mottatt dem så er jeg tilbake for å reklamere på den ubrukelige jobben de har gjort, og forventer i det minste en unnskyldning for den dårlige jobben de har gjort, men i stedet så kommer de med en ekstra regning på 250kr for "deler" de har glemt å få med, på tross av at vi allerede har avtalt fastpris på 1000kr. og ikke nok med det, nå presterer de i tillegg å bruke over 2 uker på å bytte ut den pluggen som ble dårlig som de før gjorde på 30 min mens jeg ventet, og de ville ikke ta betalt for det en gang... forstår ikke hvordan det er mulig at kundeservicen i en butikk kan falle så drastisk fra noe av det beste jeg har opplevd til noe som er så dårlig at kundeservicen som jeg før i hificentralen opplevde som veldig dårlig nå blir ansett som bra i forhold. er det bare meg, eller er dette langt under det jeg burde godta? og er det flere som har opplevd at kundeservicen i denne butikken har falt drastisk etter at den nye sjefen overtok? utrolig kjedelig, men etter denne hendelsen kommer jeg aldri til å sette mine ben inn i den butikken igjen, samt anbefale alle og ligge langt unna...

beklager, men måtte bare få ut litt frustrasjon her

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var voldsomt................
    Og jeg har bare gode ting å si om butikken, servicen, de ansatte og ledelsen.

Du bør vel kontakte dem, gjerne sjefen sjøl, og ta en god prat med ham. Kritikk er egentlig den beste måten å bli bedre på.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, frem til nå har jeg også bare hatt gode ting og si, og de ansatte og gamle sjefen som var der har alltid gitt meg veldig god service... derfor blir denne opplevelsen enda mer overaskende... var sjefen jeg snakket med når jeg var der for å reklamere på jobben de hadde gjort, og fikk bare masse ubrukelige unnskyldninger... er tragisk at de har havnet på et nivå hvor de driver å stjeler penger av kundene sine. burde kanskje gått til forbrukerombud osv med dette, men både han sjefen og jeg vet vell at jeg ikke gidder på en regning på underkant av 250kr. er jo ikke verdens undergang men er mer prinsipp og måten de behandler meg som kunde på... forteller jeg dette videre og resultatet er at bare 2 stk som skal kjøpe skikkelig anlegg går en annen plass i stedet, så taper butikken fort 80-90000kr + i omsetning, og det må svi mye mer enn disse 250 kronene de vil stjele fra meg

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke maks 15% tillegg de kan legge på et serviceoppdrag utover avtalt pris uten å melde fra til kunde?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFiAsylant Vis post
    Er det ikke maks 15% tillegg de kan legge på et serviceoppdrag utover avtalt pris uten å melde fra til kunde?
    http://www.forbrukerradet.no/tips-og...-av-reparasjon

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har opplevd samme i Oslo. Elendig kundeservice, tar ikke engang telefonene. Tar ingen ansvar hvis noe er galt.
    Bedre og bruke annen forhandler. Elkjop er bedre enn butikken i Oslo.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,245
    Takk & like
    Blogginnlegg
    2
    Nevnt
    5 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til Trådstarter: Dette ville jeg ha sendt mail til sjefene i klubben på, slik at de kan piske denne butikksjefen litt over fingrene evt Klubben som de fleste kjeder har vel sjefer som sitter over i ledelsen og bestemmer. Og når mottoet til klubben er å yte best service til sine kunder med b.l.a 6 års garanti på alt inkl hodetelefoner, så burde denne saken la seg løse på en bedre måte(evt heving av kjøp, eller bytte i nye hodetelefoner) Var jeg de så ville jeg sendt mail til øverste på denne listen kanskje? https://www.linkedin.com/title/hi-fi-klubben Er du heldig, så vil dette løse seg til din favør
    Dali Mentor 8, Dali Mentor Vocal, Energy Exls12, Dali Fazon Mikro, Dali Ikon5Mk2, Denon AVR-3313, 2XNadC275, Denon DBT-1713UD, X-Box360, Sonos Connect, Samsung UE55F8005, UNNU tv møbel
    Link: http://avforum.no/myhometheater/Zleepyme

Newcomer Vorlon sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er ikke så gærne som de høres ut til. De har faktisk endel gode produkter i stallen, men litt ukurante åpningstider og slikt, men jeg kan ikke si jeg har noe å utsette på de, siden de dukket opp, hvilket jeg har observert som en purung 63 modell. Hifien pr. i dag kommer fra HiFi klubben. Lyngdorf TDAI-2200, B&W 804S. Resten fra Linn (Akurate DS1). Dog byttet jeg nylig ut Argon HA1 med Oppo HA-1; tok et bittelite steg opp.

Summa summarum har jeg lite å utsette på HiFi klubben, bortsett fra en og annen som motsier meg som er elektriker av yrke. Men de møter man jo i allslags butikker.

HiFi klubben i Kristiansand ga meg god service da de oppskrytte Sennheiser trådløse hodetelefonene sviktet to ganger på rad. Jeg fikk pengene igjen uten mukking.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vorlon Vis post
    De er ikke så gærne som de høres ut til. De har faktisk endel gode produkter i stallen, men litt ukurante åpningstider og slikt, men jeg kan ikke si jeg har noe å utsette på de, siden de dukket opp, hvilket jeg har observert som en purung 63 modell. Hifien pr. i dag kommer fra HiFi klubben. Lyngdorf TDAI-2200, B&W 804S. Resten fra Linn (Akurate DS1). Dog byttet jeg nylig ut Argon HA1 med Oppo HA-1; tok et bittelite steg opp.

Summa summarum har jeg lite å utsette på HiFi klubben, bortsett fra en og annen som motsier meg som er elektriker av yrke. Men de møter man jo i allslags butikker.

HiFi klubben i Kristiansand ga meg god service da de oppskrytte Sennheiser trådløse hodetelefonene sviktet to ganger på rad. Jeg fikk pengene igjen uten mukking.
    har som sagt alltid opplevd god kundeservice hos dem frem til den episoden for ca 2 år siden, så er jo lov å håpe det kun var trasig engangstilfelle

Lignende tråder

1. AVshop.no. Elendig kundeservice!!
    By mipp in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 183
    Siste melding: 09-30-2014, 21:52
  2. Hifiklubben og Soundgarden, amatørmessig kundeservice?
    By crimar in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 26
    Siste melding: 01-28-2011, 14:02
  3. GET - er det bare jeg som opplever ELENDIG kundeservice?
    By lygren in forum Produkt -og prisjakt Alt Annet
    Svar: 30
    Siste melding: 02-18-2010, 03:40
  4. Stor prisforskjell Hifiklubben.no vs hifiklubben.se (B&W DS8)
    By tklev in forum Produkt -og prisjakt Audio
    Svar: 9
    Siste melding: 02-25-2009, 15:52
  5. Overnatting 16-18/3 nær Kristiansand?
    By roffe in forum Generell chitchat
    Svar: 11
    Siste melding: 03-20-2007, 17:20

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •