Ny hjemmekino - liste over komponenter

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny hjemmekino - liste over komponenter

Hei,

Har kjøpt nytt hus og skal innrede den foreløpige tomme loftstua med et hjemmekinoannlegg naboene kommer til å høre Har under middels greie på Hi-Fi selv om jeg er veldig fan av bra lyd og bilde.
    Har fått noen tips her og der fra bekjente med mer peiling enn meg og har foreløpig kommet fra til et oppsett på rundt 65 000,- Har ikke noe fast budsjett, men noe mer enn dette er ikke aktuelt å bruke.
    Det blir hovedsakelig film og spilling dette skal bli brukt til så vil ha høytalere som er best på film og ikke musikk. Går mest i Techno så det vil vel låte ca likt uavhengig av hvor dyrt annlegget er.

Vil gjerne ha tips om det finnes bedre alternativer enn de jeg har valgt og tips til Sub.

Reciever Pioneer SC-LX56 surroundreceiver 6995 Soundgarden
    Effektforsterker EMOTIVA XPA-3 7500 Emotiva.com
    Fronthøytalere B&W DM683 10000 Hifiklubben
    Senterhøytaler HTM61 5200 Hifiklubben
    Projektor BenQ W1500 13990 Netonnet.no
    2 X Sub ?? 7500
    Pc Komplett Media Center i20 9095 Komplett.no
    Bluray-Spiller?? 3000

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blu-ray spiller: anbefaler sterkt å vurdere noe fra Cambridge eller Oppo på bruktmarkedet eller demosalg. Ellers ser du ut som om du har valgt deg et flott oppsett å eie har dog aldri hørt Emotiva og B&W sammen, så aner ikke om de matcher.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok Emotiva matcher de fleste høytalere, men sikkert noen bedre enn andre. Har lest om fler som har det samme og sier det låter meget bra. Tenkte å vente med blu-ray spilleren til Hdmi 2.0 kommer ut.
    Siden den er rett rundt hjørnet så er det like greit. Vet at man får 4k-klare spillere allerede som kan firmware oppdateres når 2.0 slippes, men det er ingen hast med denne så kan like så greit vente

Intermediate JosRuu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Østre Toten
    Poster
    1,283
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har selv Pio LX86, emo xpa 5 og 683 og det spiller meget bra Pio er litt lys i lyden og emo litt mørk så de utfyller hverandre veldig bra i mine ører samt at emotiva drar 683 100% så lydmessig tror jeg ganske sikkert du kommer til å bli veldig fornøyd med dette.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •