DTS 96/24 avspilles bare som "vanlig" DTS :(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DTS 96/24 avspilles bare som "vanlig" DTS :(

Hei

Jeg har en Samsung Bluray spiller som jeg har kobla opp til forsterkeren min med coax kabel for å la forsterkeren dekode lyden som sendes som bitstrøm.
    Problemet er bare det at når jeg spiller av DTS 96/24 kilder så kommer det bare opp som "vanlig" DTS i forsterkeren.
    Har forsøkt å spille av noen klipp via media spilleren i TV'en som er koblet til forsterkeren via optisk kabel som det er DTS 96/24 lyd på og da lyser forsterkeren opp at den spiller av skikkelig DTS 96/24 lyd.

Noen som har en forklaring på hvorfor jeg ikke får ordentlig DTS 96/24 lyd fra bluray spillern ?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *rettelse* det er optisk kabel mellom bluray spilleren og forsterkeren ikke coaxial.

Newcomer HilRam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Sted
    OSLO
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Naitsirk Vis post
    HeiJeg har en Samsung Bluray spiller som jeg har kobla opp til forsterkeren min med coax kabel for å la forsterkeren dekode lyden som sendes som bitstrøm.Problemet er bare det at når jeg spiller av DTS 96/24 kilder så kommer det bare opp som "vanlig" DTS i forsterkeren.Har forsøkt å spille av noen klipp via media spilleren i TV'en som er koblet til forsterkeren via optisk kabel som det er DTS 96/24 lyd på og da lyser forsterkeren opp at den spiller av skikkelig DTS 96/24 lyd.Noen som har en forklaring på hvorfor jeg ikke får ordentlig DTS 96/24 lyd fra bluray spillern ?
    Jeg vil tro at det finnes en meny i blu-ray spilleren din hvor du kan sette audio ut modus.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •