Cambridge Azur 851A: DAC og platespiller, hvilke innganger skal brukes?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cambridge Azur 851A: DAC og platespiller, hvilke innganger skal brukes?

Jeg har nettopp fått Cambridge Azur 851A, Cambridge DagMagic 100 og platespiller i hus. Høyttalerene er B&W CM8.

1) Bak på forsterkeren, skal jeg koble DAC-en i Source 3? Når jeg forsøkte i Source 1 så fikk jeg ikke lyd.
    2) Kobler jeg platespilleren i Source 1?
    3) Sonos sender til DAC-en, men får bare 44.1, stemmer det at Sonos ikke støtter mer?

Takk for svar.

Newcomer Bumblebee sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1) Du kan koble DAC hvor som helst. Source 1 og 2 har dobbel funksjon. Både balanserte og ubalanserte innganger. Den hvite prikken/lyset som indikerer hvilken source som er valgt, har en sirkel rundt seg hvis "balanced" er valgt. klikk en gang til på source-knappen for RCA.

2) 851A har ikke innebygd riaa så du kan ikke koble platespilleren direkte, men via en ekstern riaa. Feks Cambridge sin egen 551P eller 651P

Newcomer Bumblebee sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    94
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1) Du kan koble DAC hvor som helst. Source 1 og 2 har dobbel funksjon. Både balanserte og ubalanserte innganger. Den hvite prikken/lyset som indikerer hvilken source som er valgt, har en sirkel rundt seg hvis "balanced" er valgt. klikk en gang til på source-knappen for RCA.2) 851A har ikke innebygd riaa så du kan ikke koble platespilleren direkte, men via en ekstern riaa. Feks Cambridge sin egen 551P eller 651P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •