Annlegg til 22K

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Annlegg til 22K

Hei. Dette er var hifi klubben anbefalte meg da jeg var innom. Hva synes dere? Er dette bra? Blir vel ikke svindla for noe overprisset dritt? Oisann ble mange spørsmålstegn dær...
    80e7bf020b90a87d2fc7e176c4f77dd7.png

Takk for svar!

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spm er hva ønsker du?
    Kun musikklytting eller film?
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Newcomer neo8 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit anlegg til musikk i 2-kanaler hviss det er det som står i fokus, men ønsker du og bruke det til film\spill hadde jeg dropped forsterkeren og DAC`en foreløpig å heller kjøpt en surround receiver til rundt 11k som matcher B&W høyttalerene Feks Nad\Denon hviss det må vere fra HiFi klubben.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av neo8
    Greit anlegg til musikk i 2-kanaler hviss det er det som står i fokus, men ønsker du og bruke det til film\spill hadde jeg dropped forsterkeren og DAC`en foreløpig å heller kjøpt en surround receiver til rundt 11k som matcher B&W høyttalerene
    Takk for svar. Skal brukes til 70% musikk resten film og spilling angående humøret. Har null interese for surround

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har ikke vurdert å jakte litt på brukten? du får jo CM9 til en pen pris da. Trenger dog litt mere forsterker, men den Nad'en er ikke helt optimal lydmessig på B&W etter min mening.

Men, jeg ville spurt om en demo. Å ikke bare med Nad'en, men også andre komponenter.

Det er fremmdeles dine ører som bestemmer.

som skrevet over her, jeg er enig i å kjøpe reciever om det skal brukes til film og spill. Men jeg er ikke enig i prisen på 11k. jeg ville holdt meg til en litt billigere reciever med di finesser man ønsker, å så heller kjøpt effekt for resten av pengene.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er fint lite å klage på NAD / B&W oppsettet HFK foreslår.

Newcomer neo8 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FacultasNOR
    Takk for svar. Skal brukes til 70% musikk resten film og spilling angående humøret. Har null interese for surround
    Trenger du HDMI? Som HK_Xclio sier er det lurt med en rimligere reciver med effektforsterker i tillegg, spess når 2-kanaler er i fokus.

Fin effektforsterker til B&W: http://avforum.no/avtorget/showprodu...product/101110

Active
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    421
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser jo veldig greit ut det der, hvis du synes det låter bra også så er du vell i mål.
    mens du er der for å lytte på det kan du spørre om å få koblet opp Denon sin pma 1510ae så kan du høre om du liker den bedre.

Active Hektor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    446
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor du i Østlandsområdet burde du lytte til denne kombinasjonen Stereopakke 3 - Mala Audio Tror det skal komme en test i neste utgave av Watt.

Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

marantz

Du kan jo se på denne, fin lyd til B&W

SR6007 - HIFI KIT

Active MB-S124 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I mine ører er ikke DM683 og NAD C375 noen spesielt god match, litt tamt og skarpt i diskanten.

Har forøvrig hørt samme høytaler med Parasound elektronikk med langt bedre resultat(i mine ører).

Nå er det svært forskjellig hva man synes om lyd, det viktigste er at du faktisk får hørt på det før du svir av 20 lapper på nytt utstyr og at du da er helt fornøyd med hva du har fått.

Mitt råd er å ha litt is i magen og samle utstyr brukt. Er utrolig hvor mye en kan spare, ferdig innspilte høytalere, en forsterker som har fått stå i rack hele tiden. Prisen er brått halvert.

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MB-S124
    I mine ører er ikke DM683 og NAD C375 noen spesielt god match, litt tamt og skarpt i diskanten.

Har forøvrig hørt samme høytaler med Parasound elektronikk med langt bedre resultat(i mine ører).

Nå er det svært forskjellig hva man synes om lyd, det viktigste er at du faktisk får hørt på det før du svir av 20 lapper på nytt utstyr og at du da er helt fornøyd med hva du har fått.

Mitt råd er å ha litt is i magen og samle utstyr brukt. Er utrolig hvor mye en kan spare, ferdig innspilte høytalere, en forsterker som har fått stå i rack hele tiden. Prisen er brått halvert.
    En god liste men det finnes mange mye mer spennende kandidater til forsterker. En ting som er viktig er at B & W skal ha mye kraft. Har selv 684 og de trenger mye for å våkne skikkelig. Parasound er et godt valg. Man kan også se på en brukt doxa effekt.

I tilleg så er det unødvendig med bananpluggene syntes jeg. (Har ikke tenkt til å starte kabelkrig). De er bare et ekstra unødvendig ledd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •