Nedskalere 5.1 pga barn og liten leilighet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nedskalere 5.1 pga barn og liten leilighet

Hei folkens

Jeg har for tiden ett 5.0 anlegg bestående av gulv/senter og stativhøytalere fra Audiovector C-serien og en eldre H/K AVR 350 i stua.
    Vi bor nå i en mindre leilighet en tidligere og har fått 2 barn (4 og 0,8 år) og jeg tenker på å skalere ned størelsen på anlegget for mer WAF og mindre problemer med plass og barn som velter høytallere.
    Jeg kom over denne annonsen på finn BOWERS & WILKINS M-1 - KEF HTB SE SUB - DENON AVR 1912 receiver og lurer på om folket har noen meninger?
    bra pris, bra lyd (vil enda ha muligheten til å kose meg med film i høstmørket) osv.
    Håper på husrtige svar da den eventuelle handelen er nært forestående

Newcomer
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har M-1 serien selv, dog med en SVS sub. Er litt i samme situasjon som deg og har alle høyttalere montert forholdsvis høyt på veggen (veggfester medfølger om kitet er komplett). Er veldig fornøyd med disse, de integreres veldig bra med SVS´en.

Eneste aber er at senterkanalen, særlig dialog, ikke kommer like godt fram på lave volum. Planlegger å kjøpe en Denon AVR-X2000 ev. en AVR-2113 med MultEQ XT romkorreksjon og er spent på hva disse eventuelt kan få til. I det minste har de en dialogue enhance funksjon som jeg håper vil hjelpe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •