Er dette denne pakken med reciver, og høytalere bra?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er dette denne pakken med reciver, og høytalere bra?

Hei.

På tide å oppgradere mitt 10 år gamle panasonic home theater.. Ønsker ikke noe ferdig komplett satelitt system... Saken er at jeg er mye ute å reiser, derfor vil det bli litt vaste of money, og kjøpe alt nytt...

Fant denne på finn, og det ser bra ut. men jeg har ikke noe peiling på dette. Skulle få alt for 7500 kr, er det verdt det? Jeg er kun vant med et relaitvt dårlig hjemmekino anlegg, så fornøyd blir jeg nok uansett!

Dali surround system med Denon forsterker - FINN Torget

2 stk Dali Consept 6 fronthøyttalere
    2 stk Dali Consept 1 bakhøyttalere
    1 stk Dali Consept Center senterhøyttaler
    1 stk Dali Basis 100 Active subwoofer
    1 stk Denon forsterker AVR1611 med fjernkontroll
    2 stk stativer til bakhøyttalere
    Denon microphone DM-A409

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av spetwols
    Hei.

På tide å oppgradere mitt 10 år gamle panasonic home theater.. Ønsker ikke noe ferdig komplett satelitt system... Saken er at jeg er mye ute å reiser, derfor vil det bli litt vaste of money, og kjøpe alt nytt...

Fant denne på finn, og det ser bra ut. men jeg har ikke noe peiling på dette. Skulle få alt for 7500 kr, er det verdt det? Jeg er kun vant med et relaitvt dårlig hjemmekino anlegg, så fornøyd blir jeg nok uansett!

Dali surround system med Denon forsterker - FINN Torget

2 stk Dali Consept 6 fronthøyttalere
    2 stk Dali Consept 1 bakhøyttalere
    1 stk Dali Consept Center senterhøyttaler
    1 stk Dali Basis 100 Active subwoofer
    1 stk Denon forsterker AVR1611 med fjernkontroll
    2 stk stativer til bakhøyttalere
    Denon microphone DM-A409
    Den er vel kurant den. Både Dali og Denon er kjente merker, uten at jeg kjenner noen av disse i detalj. Man kunne ønske seg litt mer futt i forsterkeren men hvis Dali Consept er lettdrevne går det nok bra. Den har ikke pre-out på annet enn sub, så du får ikke brukt en effekt forsterker om du skulle ønske deg det, men forsterkeren kan byttes.

Det er ikke komplett i den forstand at du trenger noe å spille av film og musikk på av type Blu-ray spiller etc.
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •