Har det tippet helt over for hifi-journalistene? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Wikipedia:
    "Fagblad, fagmagasin, evt. bare blad eller magasin (engelsk: magazine), er en type publikasjon som dekker et bestemt fagområde eller tema, men ikke er vitenskapelig eller har noen intellektuell ambisjon. Det redaksjonelle innholdet er mindre preget av aktualiteter og allmenne nyheter, men heller nyheter tilknyttet fagområdet."

Tror man bør ta magasinene for det det er. Hvis produktene de tester er av interesse kan man jo ha teksten i bakhodet når man tester selv.
    Synes magasinene først og fremst er god underholdning og en fin måte å oppdatere seg rundt nye trender og produkter.
    For nybegynnere tror jeg det er mye god læring. Selv plukker jeg opp et gullkorn i ny og ne.

Ser poengene bak kritikken til trådstarter isolert sett, men det blir for unyansert for meg.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjelden jeg gidder å titte på 400000kr forsterkere fordi det er langt unna økonomisk. Tsk får jo en bil eller en leilighet for den prisen, og kunne ikke forsvart kjøpet for meg selv eller andre i familien.

Mcintosh leser jeg sef, men det er mer konkret value for money enn andre ukjente ting.

Noe av high end innenfor fornuftig økonomisk ramme er jo interessant, som feks brukt high-end som den Mark Levinson som noen nevnte ol.

Det er en grense for hva folk kan kreve for en vare, byggeklossene er forholdsvis like. En forsterker blir heller ikke bedre av at den er laget i rent gull.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gullet kan selges videre.