Hvordan koble til kabel i disse pluggene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2013
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan koble til kabel i disse pluggene?

Jeg har fått en prøve på disse pluggene, men jeg klarer ikke å begripe hvordan kabelen skal settes inn stabilt i pluggen.

Pluggen har for stor åpning til kabel, slik at de to små skruene som skal skrues fast fra ryggen på plugge til kobberen er for korte. Jeg har prøvd med 2,5mm kabel, men skruene skrues bare gjennom og detter ut. Det kan godt være at jeg er litt nybegynner på dette, så litt hjelp hadde vært flott:

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du må avisolere en god bit så den ligger gjennom hele pluggen, så skru igjen så skal det gå

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av thxmonster
    Jeg har fått en prøve på disse pluggene, men jeg klarer ikke å begripe hvordan kabelen skal settes inn stabilt i pluggen.

Pluggen har for stor åpning til kabel, slik at de to små skruene som skal skrues fast fra ryggen på plugge til kobberen er for korte. Jeg har prøvd med 2,5mm kabel, men skruene skrues bare gjennom og detter ut. Det kan godt være at jeg er litt nybegynner på dette, så litt hjelp hadde vært flott:

Kabelen skal muligens brettes over kanten, og så skrues den andre delen på. Vill gjetting, jeg vet ikke.

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dra frem loddebolten

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)