Hvordan koble apple TV til ITunes på PC?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan koble apple TV til ITunes på PC?

Jeg har kjøpt meg Apple TV samt at jeg har IPad. I tillegg har jeg alle mine 600 CDer lagret på ITunes i lossless kvalitet (tar ca 90 GB). Jeg har lest at man skal kunne bruke hjemmedeling på Apple TV og på PCen og derfra skal man kunne bruke PCen som bibliotek og spille av musikken på Apple TV som der igjen er koblet til min forsterker (Hegel).

Jeg finner igjen biblioteket på Apple TV, men jeg får beskjeden at den ikke kan laste ned biblioteket. Jeg må sjekke at jeg har brukt samme Apple ID, trådløst nettverk og at hjemmedeling er slått på begge deler.

Noe som kan hjelpe meg? Må jeg virkelig kjøpe en Mac for å få spilt av musikken trådløst på anlegget?

Har ringt Eplehuset, og de sa at jeg kunne koble Ipaden mot PCen, og da skulle dette gå av seg selv, men jeg fikk ikke dette heller til å fungere.

All hjelp mottas med takk

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sjekket de punktene du skulle sjekke? at de er på samme nett? oppdatert itunes og skrudd på hjemmedeling og at itunes er på.

Eller så kan du bruke airvideo. Bruker det selv, fungerer ganske greit
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har nok gjort alle de tingene de etterspør. Jeg har også skiftet navn på biblioteket mitt på PCen, og det nye navnet kommer opp på TVen/Apple TV: Henter Alex sitt bibliotek => men deretter kommer det feilmelding.

Jeg frykter at Apple og PCen ikke snakker godt nok sammen, og at dette er nok et triks fra Apple slik at vi skal kjøpe mer Apple produkter:cry:

Jeg har også lastet ned siste versjoner av iTunes alle steder.
    Tror jeg nok må ta den tunge vegen til Eplehuset.

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rart.
    Apple tv3 fungerer greit her hjemme. Han finner Itunes, dog den tuller en del ved å spille av en film osv. Får ikke 5.1 pluss at den har en tendens til å lagge. Bruker heller airvideo appen da den klarer mkv filer også så lar jeg heller recieveren kjøre den opp i 5.1
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •