Ingen lyd i sub fra PC Sub utg.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ingen lyd i sub fra PC Sub utg.

Hei! Jeg er helt ny til AV-Forum så jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge dette innlegget...Så jeg legger det her

Jeg har nylig kjøpt meg en sub til bruk til gaming. Jeg har den koblet opp med sub utgangen på min Intel P8Z77V-Pro hovedkort, med Realtek HD Audio Manager. Instillingene mine på realtek er 5.1 oppsett med begge front aktivert og subben. (Den sender ikke 2.1 i stereo mode, så jeg bruker 5.1) Problemet mitt er at det ikke er noe lyd i den..BORTSETT fra når jeg kjører fra Pale Moon x64 nettleseren min, Internet Explorer (64 og 32) og Mozilla Firefox. Det kommer ikke noe med lykilder fra chrome, vlc, winamp., windows media player, spotify osv. Det er BARE palemoon, IE og mozilla jeg har fått lyd i subben. Jeg har lekt rundt med utallige instillinger, men ingeting funker.

Subben er en B&W med en CV 15s forsterker, mer vet jeg ikke om den. Jeg har W7 64.

Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan løse dette?

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nøyaktig hvilken sub er det (modell) og jeg klarer helt og skjønne hva slags forsterker du har heller.
    Tipper det er en stereo forsterker uten subutgang ?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jev vet ærlig talt ikke hva for modell det er... det er B&W 10" med en Cerwin Vega "et-eller-annet" 15S forsterker. Men jeg tviler STERKT på at det er noe med subben som er gale

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •