Denon AVR-2309 og mac mini

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Denon AVR-2309 og mac mini

Koblet macèn min til min denon hjemmekinoforsterker med HDMI, og ifra forsterkeren til tvèn.. Så nå kjører jeg lyd ut på anlegget og bilde fra macèn ut til tvèn.. På forsterkeren har jeg 2stk Cerwin Vega høytalere og Cerwin Vega 1stk 21" bass kasse..
    Når jeg nå har den tilkoblet der står det i displayet på Denon forsterken min, Multi CH in og alle høytaler bildene på forsterkeren lyser på venstre side, og på høyre side lyser kun de to frontene og sub, og det er jo riktig.. Men hvorfor lyser de på venstre side tro? (Mener da i displayet på forsterkeren så lyser jo lamper for hva som er tilkoblet, trudde jeg. Men nå lyser jo alle.. hmm) Selv om jeg bytter over til Sterio modus lyser dem på venstre side.. Når jeg spiller av musikk via dvd spilleren eller noe, så lyser dem ikke... Lyser også 2.stk HDMI lamper i displayet, + en Digital lampe.. hmm

Og hva er Pure direct?? Slår jeg på det slukker hele displayet.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler vel du leser manualen og går inn i menyen for lyd og huker av for hva du koblet til av høyttalere på utgangene.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nemlig gjort dette.. Nå satt jeg forsterkeren til å gi lyden ut via tvèn, og nå er den normal.. Men så fort jeg stiller forsterkeren til å gjengi lyden via forsterker høytalere så kommer all det rare greine opp..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •