Zooming på projektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Zooming på projektor

Hei, har bare ett lite spm ang zooming på projektor.. Jeg har en hitatchi pj-tx300 og den står i ett rom som er ca 3x8 meter.. Det jeg lurer på er, blir bildekvaliteten redusert ved zooming? Da jeg kan plassere den hvor som helst i rommet pga linsevinkling og zooming, lurer jeg bare på hva som er best i forhold til zooming? Hvis jeg får stabilt bilde uten zooming, er da dette best? Ganske dumt spm igrunn, men er ikke helt med i det der:-) lurer også på og kjøpe meg ett rammelerret, da jeg aldri får somlet meg til å lage ett, har ikke målt nøyaktig enda, men trur jeg skal klare å få 106" tommer der inne:-) er det noen bra leverandører der ute med gode rammelerret til en rimelig penge? Ikke så nøye med hvordan merke, bare det er brukbart.. Regner uansett med at alt er bedre en ett laken på veggen:-)

Newcomer Hansa1807 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Djshoot
    Hei, har bare ett lite spm ang zooming på projektor.. Jeg har en hitatchi pj-tx300 og den står i ett rom som er ca 3x8 meter.. Det jeg lurer på er, blir bildekvaliteten redusert ved zooming? Da jeg kan plassere den hvor som helst i rommet pga linsevinkling og zooming, lurer jeg bare på hva som er best i forhold til zooming? Hvis jeg får stabilt bilde uten zooming, er da dette best? Ganske dumt spm igrunn, men er ikke helt med i det der:-) lurer også på og kjøpe meg ett rammelerret, da jeg aldri får somlet meg til å lage ett, har ikke målt nøyaktig enda, men trur jeg skal klare å få 106" tommer der inne:-) er det noen bra leverandører der ute med gode rammelerret til en rimelig penge? Ikke så nøye med hvordan merke, bare det er brukbart.. Regner uansett med at alt er bedre en ett laken på veggen:-)
    Zoom på prosjektor har jeg ikke peiling på, så det overlater jeg til andre å svare på. Men ang lerret: Jeg kjøpte dette ADEO (Invideo) GREYVISION 16:9 ramme 250cm - 106" (TILBUD !)
    Det er ihvertfall billig. Hvor bra der er vet jeg ikke før om ca en uke

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •