Hva blir neste oppgradering?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva blir neste oppgradering?

Heisann!

Bare et kjapt spørsmål som kan diskuteres. Hva bør jeg oppgradere i første omgang? Det står mellom ny center eller basshakers + en subforsterker til å drive basshakerene. Har ca 2500-3000 kr til rådighet.

Det spilles ikke så veldig høyt i rommet jeg bruker, og derfor frister basshakerene istedenfor å kjøre veldig høyt med masse bass, men samtidig så er centeren jeg har nå, (en billig sak fra bw ikke så veldig bra) Den låter boksete og inneklemt hvis dere forstår hva jeg mener...

Jeg tenkte kanskje at denne er noe: 5.1 HØYTALERE FRA B&W - FINN Torget

Altså senteren i denne annonsen. Er dette noe å gå for? Ser den får masse gode tilbakemeldinger på nett.

Takk for svar

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Normalt sett hjelper det når man også skriver hvilket kringutstyr man bruker, men når du skriver at du synes dagens center låter dårlig og inneklemt så ligger det i kortene at det vil være mest hensiktsmessig å oppgradere centeren først.

Å se film hvor lyden i senter høres helt på trynet vil jo ødelegge filmopplevelsen!
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Normalt sett hjelper det når man også skriver hvilket kringutstyr man bruker, men når du skriver at du synes dagens center låter dårlig og inneklemt så ligger det i kortene at det vil være mest hensiktsmessig å oppgradere centeren først.

Å se film hvor lyden i senter høres helt på trynet vil jo ødelegge filmopplevelsen!
    Litt tidlig på morgenen....Har en denon avr-2809. Vil det bli lysere i toppen selv på moderat volum ved evt. ny senter?

Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvilken fronter og surround ht har du? vet folk var fornøyd med denne senteren da den kom for ca 10år siden, nok effekt er vesentleg for en senter skal låte bra på hele registeret.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PureHifi
    hvilken fronter og surround ht har du? vet folk var fornøyd med denne senteren da den kom for ca 10år siden, nok effekt er vesentleg for en senter skal låte bra på hele registeret.
    Har noen patos basic 401 mk2 som frontht og noen billige sony-bakhøyttalere som festes på vegg med et skruehull. Ikke så veldig mye som evnt. matcher, og det er jeg fullt klar over.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •