Trådløs strømming av lyd via firewire

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trådløs strømming av lyd via firewire

Hei!

Har i dag en DAC som kun kan kobles til macen via firewire. Vet noen om en måte jeg kan få sendt signalet fra macen til DACen trådløst?

Takk for svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av neonblonde
    Hei!

Har i dag en DAC som kun kan kobles til macen via firewire. Vet noen om en måte jeg kan få sendt signalet fra macen til DACen trådløst?

Takk for svar!
    ikke godt å si når du ikke sier hvilken DAC du har..............den må jo ha en trådløs sender/mottaker innebygget i hvertfall....

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har ingen trådløs sender/mottaker innebygget, det er (dessverre) poenget. Hadde DACen hatt f.eks. optisk inngang, kunne jeg brukt apple airport express. Det jeg leter etter er vel noe tilsvarende aae, men med firewire ut. En annen løsning kunne vært å konverte optisk signal til firewire, hvor kronglete det enn høres ut...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av neonblonde
    Den har ingen trådløs sender/mottaker innebygget, det er (dessverre) poenget. Hadde DACen hatt f.eks. optisk inngang, kunne jeg brukt apple airport express. Det jeg leter etter er vel noe tilsvarende aae, men med firewire ut. En annen løsning kunne vært å konverte optisk signal til firewire, hvor kronglete det enn høres ut...
    He he ,ja ble så kronglete at jeg faller av Kjøp noe nytt som virker er mitt råd,men kansje noen andre av forumets nerder har en løsning :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •