Bose Lifestyle V35 til 20K - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate roddis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,197
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Den er det ganske lett å høre også...
    +1
    Dali Euphonia MS4, CS4, Ikon onwall mk2 | SVS PB-1000 | Onkyo 3008 | Emotiva XPA-5 | Cambridge 840E | Xindac Dac 5 | Squeezebox | Samsung 64 | VU+ Solo 4K | Harmony | X-10

Active Pip sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    457
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, forskjellen kan være lett å høre, men å sette rett pris på rett lyd er ikke alltid like lett

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Grunnen til at jeg spurte her inne var og få en mer «utdannet» formening om dette var bra lyd for pengene (noe jeg har forstått at det ikke var ). Usikker på om jeg hadde hørt forskjell, men når jeg først skal bruke så mye penger på et anlegg så ønsker jeg og få best mulig lyd for de pengene jeg skal bruke. Det og spørre en selger på Elkjøp eller tilsvarende ser jeg på som uaktuelt da jeg er tviler på at de heller ville henvist meg til en annen butikk for og kjøpe noe der hvor jeg kan få bedre lyd for samme penger.

Jeg er fremdeles på jakt etter et komplett oppsett som noen (som kan dette bedre enn meg) kan anbefale. Jeg anser dette forumet som en plass der jeg kan få de beste råd uavhengig av hvor produktene selges og er da mest interessert i deres meninger om lydkvalitet kontra pris. Det som var en fordel for min del med Bose anlegget var at min samboer hadde «godkjent» utsende på det og at alt kom i samme eske. Jeg har enda ikke fått kjøpt da hun ikke er super interessert i og kikke og lytte på nytt anlegg i butikker.

Så en del av de linkene over ser jo veldig bra ut og de skal jeg prøve og trekke henne med for og se på

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rbfalt
    Hei

Grunnen til at jeg spurte her inne var og få en mer «utdannet» formening om dette var bra lyd for pengene (noe jeg har forstått at det ikke var ). Usikker på om jeg hadde hørt forskjell, men når jeg først skal bruke så mye penger på et anlegg så ønsker jeg og få best mulig lyd for de pengene jeg skal bruke. Det og spørre en selger på Elkjøp eller tilsvarende ser jeg på som uaktuelt da jeg er tviler på at de heller ville henvist meg til en annen butikk for og kjøpe noe der hvor jeg kan få bedre lyd for samme penger.

Jeg er fremdeles på jakt etter et komplett oppsett som noen (som kan dette bedre enn meg) kan anbefale. Jeg anser dette forumet som en plass der jeg kan få de beste råd uavhengig av hvor produktene selges og er da mest interessert i deres meninger om lydkvalitet kontra pris. Det som var en fordel for min del med Bose anlegget var at min samboer hadde «godkjent» utsende på det og at alt kom i samme eske. Jeg har enda ikke fått kjøpt da hun ikke er super interessert i og kikke og lytte på nytt anlegg i butikker.

Så en del av de linkene over ser jo veldig bra ut og de skal jeg prøve og trekke henne med for og se på
    Bare å spørre om du lurer på noe mer, men om svaret blir "utdannet", er en annen sak...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •