hjelp ! Denon Dp-29F

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Post hjelp ! Denon Dp-29F

heisann fikk nå en platespiller av merket Denon DP-29F har prøvd og koblet den opp og alt men får den ikke svive hva kan det være ? er det noe jeg må fjerne først eller noe ? kom med alle innspill takker for svar og ønsker alle en god jul her på forumet

Link til platespilleren

DENON DP29F Platespiller | Hi-Fi Klubben

selvom om jeg trykker inn knappen kommer det ikke "klikk" lyd heller som det kan ses på denne videon jeg fant på youtube plata går heller ikke rundt :/ selv om jeg tar armen forsiktig i spille position kommer siver heller ikke rundt ?

Denon DP-29f - YouTube

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må lese bruksanvisningen

Ta av matten, og på platen under matten er det et par hull. Roter platen rundt til du ser en liten rød teipbit. Teipbiten er festet i reimen, og du må dra reimen over på den lille elektromotoren som driver platen rundt.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Du må lese bruksanvisningen

Ta av matten, og på platen under matten er det et par hull. Roter platen rundt til du ser en liten rød teipbit. Teipbiten er festet i reimen, og du må dra reimen over på den lille elektromotoren som driver platen rundt.

takker for svar nei du skjønner "bruksanvisningen" eneste som sto der var en liten remse og der står det bare hvis du ikke kjører phono inngang fra forsterker så må man dytte på en knapp ! thats it lol ellers hadde den vært i gang for lengst hvis det hadde stått noe jeg hadde trengt der

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •