trenger tips til receiver

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

trenger tips til receiver

trenger tips til valg av receiver.
    Har i dag Onkyo 608. Denne har jeg solgt til en kollega. Og nå trenger jeg en ny en. Tenker pris klasse 3-4000kr. Men budskjette er ikke fastlåst. I utgangspunktet er jeg veldig fornøyd med den jeg har nettopp solgt. Men den mangler 2 hdmi utganger. I og med at jeg har tv og pj tilkoplet så hadde det vært nyttig med en receiver med 2 utganger.

Har funnet ett alternativ, men litt usikker på om jeg kanskje burde velge noen andre.

Onkyo TX-NR616
    Onkyo TX-NR616 surroundreceiver - Sort

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tore Andre
    trenger tips til valg av receiver.
    Har i dag Onkyo 608. Denne har jeg solgt til en kollega. Og nå trenger jeg en ny en. Tenker pris klasse 3-4000kr. Men budskjette er ikke fastlåst. I utgangspunktet er jeg veldig fornøyd med den jeg har nettopp solgt. Men den mangler 2 hdmi utganger. I og med at jeg har tv og pj tilkoplet så hadde det vært nyttig med en receiver med 2 utganger.

Har funnet ett alternativ, men litt usikker på om jeg kanskje burde velge noen andre.

Onkyo TX-NR616
    Onkyo TX-NR616 surroundreceiver - Sort
    Hvis du har vært fornøyd med Onkyo så synes jeg du skal fortsette med det siden du da kjenner menyene og oppsettet. Selv bruker jeg Denon,men det trenger jo ikke være det rette for deg alikevel. Kommer jo helt an på hva du kobler til. Dessuten er det en prisklasse der det ikke skiller så altfor mye mellom konkurrentene. Men som et alternativ så foreslår jeg DENON AVR-2313 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben men den ligger jo en del over budsjettet ditt,men er den rimeligste fra Denon med 2 HDMI....men da stiger du itillegg et godt hakk opp i kvalitet kontra en i 3-4 tusen kroners klassen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det blir jo ett par hakk over 3-4000...
    faktisk har jeg sett etter denon.. men spørs om ikke den blir litt for dyr dessverre.. :???:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •