DAC: Hegel HD11 vs. Hegel HD20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DAC: Hegel HD11 vs. Hegel HD20

Hei.

Er på trappene til å kjøpe meg en dac, det står i grunn mellom disse. Leser mye fint om begge så valget er ikke lett. Prisen spiller selvfølgelig en rolle her. Spørsmålet er om noen har hørt begge to på samme oppsett og kan gi ei veiledning / villedning :-)

Tor-S

Intermediate Limpalot sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    554
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, hvorfor står det mellom disse to?
    Missforstå meg rett, jeg liker Hegel, men hva har du ellers og veit du at disse vil passe inn, lydmessig?
    HD20 har bedre oppløsning enn HD11 og har volumkontroll.
    Hvis du skal ha en av disse og kjøpe nytt nå er det jo ikke noe å tenke på, HD20 er på tilbud om dagen og det er bare en tusenlapp som skiller dem.
    Ville uansett ha testet dem i eget oppsett før jeg handlet og gjerne testet noen andre, også.

Lykke til.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Limpalot
    Tja, hvorfor står det mellom disse to?
    Missforstå meg rett, jeg liker Hegel, men hva har du ellers og veit du at disse vil passe inn, lydmessig?
    HD20 har bedre oppløsning enn HD11 og har volumkontroll.
    Hvis du skal ha en av disse og kjøpe nytt nå er det jo ikke noe å tenke på, HD20 er på tilbud om dagen og det er bare en tusenlapp som skiller dem.
    Ville uansett ha testet dem i eget oppsett før jeg handlet og gjerne testet noen andre, også.

Lykke til.
    Nei hvorfor, det har jeg ikke noe godt svar på. Men leser så mye fint om HD20 at jeg føler det er ei helgardering i såfall å kjøpe den. Og noe høyere i pris vil jeg ikke gå.

Men hvordan er det å teste dem i eget oppsett. Er det bare å dra til soundgarden å låne med seg en hjem et par dager? Må si det frister mer å kjøpe brukt da jeg kan spare noen lapper på det og da er det jo på kanten å prøve en fra soundgarden først?

:-) Takker for svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •