Roger Waters The Wall Telenor Arena 2013 – 14. og 15. august - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 108
    Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ags
    Hei, dette skulle bli en konge konsert med ett par venner, men nå har d uheldigvis kommet noe iveien for alle 3 jeg skulle reise neover til oslo med, så nå har jeg 4 billetter til meg selv.
    Er det noen som vet om det er noen mulighet og selge disse billettene igjenom billettservice eller få de refundert?
    Trenger liksom ikke 4 seter selv.
    Billettene er på felt 2 og kjøpt igjenom rogerwates.com noen som har noe peiling på dette?
    Eventuelt noen som er intr i billetter?
    Solgte billetter refunderes ikkje opererer bilettservice med så eineste alternativet er nok og få solgt dei privat, legg dei ut på finn så får du solgt dei på 0 komma niks

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, dette skulle bli en konge konsert med ett par venner, men nå har d uheldigvis kommet noe iveien for alle 3 jeg skulle reise neover til oslo med, så nå har jeg 4 billetter til meg selv.
    Er det noen som vet om det er noen mulighet og selge disse billettene igjenom billettservice eller få de refundert?
    Trenger liksom ikke 4 seter selv.
    Billettene er på felt 2 og kjøpt igjenom rogerwates.com noen som har noe peiling på dette?
    Eventuelt noen som er intr i billetter?
    Har du felt 2 så får du garantert solgt de videre på finn. Viktig dog å minne de som kjøper at du må hente de på telenor arena samme dag som konserten er, og at dere må møtes

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oyvind123
    Har du felt 2 så får du garantert solgt de videre på finn. Viktig dog å minne de som kjøper at du må hente de på telenor arena samme dag som konserten er, og at dere må møtes
    Ja der er akkurat d da, at jeg må hente ut billettene på telenor arena, folk blir vel litt skeptisk da, når de ikke har noen garanti før konsertn.

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er det pakket og klart for konsert 1 av 5. :-)
    Det blir en familietur til Split og jeg håper det ikke er forsent å omvende 17 åringen før hun henfaller helt til pop kulturen :-O ..

Kan si reisefeberen og Waters abstinensene er store nå

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Roger hadde sin første konsert i Nederland nå for to dager siden. Stemmen er forsatt bra og fantastisk trøkk i musikken. .

En smakebit for de som ikke vil vente: :-D

Roger Waters - Comfortably Numb (18-07-2013, Gelredome Arnhem, NL) - YouTube

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fattigmann
    Da er det pakket og klart for konsert 1 av 5. :-)
    Det blir en familietur til Split og jeg håper det ikke er forsent å omvende 17 åringen før hun henfaller helt til pop kulturen :-O ..

Kan si reisefeberen og Waters abstinensene er store nå
    Var ikke de billettene i Split veldig dyre? Jeg prøvde å se for noen mnd. Siden og kom opp i noe sånt som 6000-7000,- Kr. Pr. Billett. (?)

Active Fattigmann sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    477
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oyvind123
    Var ikke de billettene i Split veldig dyre? Jeg prøvde å se for noen mnd. Siden og kom opp i noe sånt som 6000-7000,- Kr. Pr. Billett. (?)
    Den prisen må være feil. De billigste billettene jeg kjøpte på rogerwaters.com var til Split. Mener de kostet ca 800,- kr.
    Tar du prisnivået her så vil det passe. .. 1 halvliter koster 15 kr. Og en bra biff koster 100,- kr.
    Tror jeg blir her en stund :-)

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere som var der i går kveld fortsatt ikke kommet til hektene eller?

Jeg er råspent på å høre tilbakemeldinger folkens!
    Skal inn i kveld, sitter her på kontoret og tripper allerede.
    Dette blir min første (og sannsynligvis siste) opplevelse av Waters, 10 år etter at jeg falt hodestups forelsket i Pink Floyd i tenårene.
    Grein under Live8-sendinga, vet at det kommer til å bli helt rått å få denne forestillingen i ørene og i magen.

Noen som satt langt bak og som vil fortelle hvordan dette var?
    (Har billetter på rad 2 i den bakerste feltrekka på gulvet).

ÅÅÅÅ, GLEDER MEG!

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kommet meg til hektene fra i går og dette var helt konge som vanlig, sinnsykt show og veldig god kontakt med publikum hadde han også. God stemning og god lyd der vi satt også, vi satt på felt 2 rad 10 plass 22 og 23. Dette var helt konge og de som skal i dag kan bare glede seg, selv har jeg sett det før og betalte blodpris for å se det igjen. Verdt hver eneste krone.

VG´s anmeldelse.

Konsertanmeldelse - Roger Waters: Den siste stein - VG Nett

Intermediate pegpisk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    901
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg dumpet inn på Telenor Arena også, litt spontant.

Fikk billett på tribunen, ca midt på. God sikt, siden man da sitter litt høyere, men projectorene sto foran og det samme gjorde bakre høytalere. Altså ble det ikke heeeelt optimalt. Ville nok vært bedre å sitte på parketten, tror jeg.

I tillegg opplevde jeg lyden der jeg satt som skarp og til tider litt skjærende. Dette var mest prekært i starten, og min kollega reagerte også på dette. Om det ble justert bedre eller om det var jeg som etterhvert fikk midlertidig nedsatt hørsel, vet jeg ikke..

Men showet var helt sjef. Jeg har aldri sett det før, men jeg forstår jo at det har blitt justert litt mer tidsriktig gjennom årene. Uansett, fantastisk bra!

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,224
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare noen få timer igjen n¨før jeg setter kursen mot Telenor Arena. Har gleda meg siden den dagen vi skaffet oss biletter. Skal sammen med en kompis ( vi var på tur i fjor også) og med den ene sønnen hans som elsker pink floyd. Han har dog ikke sett de live....

Hvordan var det med dere som var der igår, ble de oppfordret til å ta bilder i år også? Hvordan var vaktene med det å slippe inn folk med kamera? Vurderer å ta med et lite smart kamera for å kunne forevige dette øyeblikket.
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Retep
    Bare noen få timer igjen n¨før jeg setter kursen mot Telenor Arena. Har gleda meg siden den dagen vi skaffet oss biletter. Skal sammen med en kompis ( vi var på tur i fjor også) og med den ene sønnen hans som elsker pink floyd. Han har dog ikke sett de live....

Hvordan var det med dere som var der igår, ble de oppfordret til å ta bilder i år også? Hvordan var vaktene med det å slippe inn folk med kamera? Vurderer å ta med et lite smart kamera for å kunne forevige dette øyeblikket.

Knall konsert,jeg satt på rad 4
    Ikke noe problemer med og ta bilder,men ikke bruk blitz.

O

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal også hit i kveld. Håper showet er like bra som for to år siden.

Til dere som var der i går: Gikk det rimelig greit å komme inn? Bør man beregne mye tid på køståing?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MontyBurns
    Jeg skal også hit i kveld. Håper showet er like bra som for to år siden.

Til dere som var der i går: Gikk det rimelig greit å komme inn? Bør man beregne mye tid på køståing?
    Faste plasser så det gikk greit. Var inne på 20 min

O

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Desverre gikk det gikk det ikke helt som planlagt i går, så blei ikke noe konsert på meg :-( :-(

Dere for nyte den for meg dere som skal i dag, selv må jeg nok håpe den kommer på bd eller noe :wink:
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    961
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Desverre gikk det gikk det ikke helt som planlagt i går, så blei ikke noe konsert på meg :-( :-(

Dere for nyte den for meg dere som skal i dag, selv må jeg nok håpe den kommer på bd eller noe :wink:
    Det var trist,jeg også håper den kommer på BD,knall bra show som jeg gjerne ser en 10-12 ganger til på BD

O

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - Jeg måtte rett og slett kaste inn håndkleet. Det ble litt mye for en småbarnsfar - kultur - Dagbladet.no

Fantastisk anmeldelse. Det er i slike sammenhenger at man i et ørlite mikrosekund angrer på å ha frivillig låst seg med kone, unger og fulltidsjobb og ikke lenger har anledning til å få med seg slike begivenheter... :roll:

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVsmurfen
    - Jeg måtte rett og slett kaste inn håndkleet. Det ble litt mye for en småbarnsfar - kultur - Dagbladet.no

Fantastisk anmeldelse. Det er i slike sammenhenger at man i et ørlite mikrosekund angrer på å ha frivillig låst seg med kone, unger og fulltidsjobb og ikke lenger har anledning til å få med seg slike begivenheter... :roll:
    Å herre.

Kjenner jeg blir emosjonell og får en liten klump i halsen når jeg leser om hans opplevelse av "Vera" og "Bring The Boys Back Home".

Kommer ikke til å ha nubbesjangs i kveld. :cry:

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da har jeg funnet plassen min på felt 2, kan bli bra dette:smile:

Newcomer MontyBurns sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da har jeg funnet plassen min på felt 2, kan bli bra dette:smile:
    Fantastisk konsert, og fantastisk show! La oss håpe han velger å ta en runde til:-)

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •