F-plugg og antenneplugg i vinkel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

F-plugg og antenneplugg i vinkel

Jeg prøver å finne en F-plugg for coax kabel som er vinklet 90 grader. Samtidig trenger jeg en vanlig antenneplugg som også går i 90 grader (jeg har ferdig terminert antennekabel, og det er kun en overgang jeg trenger). Nå har jeg sjekket hos HFK, Clas Ohlson, Jernia og Elkjøp, men ingen har dette. Noen her inne som har tips?
    Marantz SR7005|Marantz UD7006|Emotiva XPA-3|Monitor Audio PL200|Monitor Audio GXC350|Focal Chorus SR800|SVS PCi 25-31|Apple TV|Bluesound Vault

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F male plug to F female jack right angle adapter nickel 90 Degree Coax TV "F" | eBay

og

IEC DVB-T TV PAL male plug to female jack right angle connector adapter | eBay

Trangt om plassen bak den veghengte flatskjærmen? Idiotiskt av produsentene å ha tilkoblingene stående rett ut av TV'n

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2012
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    F male plug to F female jack right angle adapter nickel 90 Degree Coax TV "F" | eBay

og

IEC DVB-T TV PAL male plug to female jack right angle connector adapter | eBay

Trangt om plassen bak den veghengte flatskjærmen? Idiotiskt av produsentene å ha tilkoblingene stående rett ut av TV'n
    Takk skal du ha! Jeg har aldri handlet på ebay før, men jeg blir kanskje nødt til det nå hvis det er umulig å skaffe dette i Norge?

Det er ikke plassen bak TV'n som er problemet, der går det kun en HDMI-kabel som er fornuftig plassert. Problemet er veggkontakten! Både coax og antennekabel er såpass stive at det er umulig å få lagt de pent inn mot gulvlista uten å få en ganske stor løkke ut i rommet.
    Marantz SR7005|Marantz UD7006|Emotiva XPA-3|Monitor Audio PL200|Monitor Audio GXC350|Focal Chorus SR800|SVS PCi 25-31|Apple TV|Bluesound Vault

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CableWorld.no - Trolig Norges billigste elektronikkbutikk med stort utvalg innenfor antenne, kabler, veggfester, HDMI/DVI kabler, adaptere og mye mer.
    De har mye rart. Har kjøpt litt småtteri der. De er vel sånn midt på treet når det gjelder pris og leveringstid.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •