Vask av ørene ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Noen som vet om alle typer matoljer kan benyttes?

I de fleste eksempler har jeg lest at de anbefaler olivenolje, som vi ikke bruker hjemme. Kun rapsolje.

Rent generellt sett så går det sterkt i mot oppdragelsen min å fylle opp ørene med noe, så en vil jo være helt sikker

Hittil har jeg brukt den pakken fra apoteket for en rens i ny og ne, men matolje er jo langt mer tilgjengelig, og rimeligere.
    Bare å prøve med rapsolje og se om det hjelper. Medisinsk sett er det ikke farlig å teste noe annet enn jordnøttolje (som jeg tror selges på apotek). Og raspolje lukter i tillegg ikke så mye som olivenolje. Kan jo være en fordel...

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott, da får jeg prøve i helga

Intermediate Magnalf sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    789
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Orker ikke lese alle innlegga her nå, men siden jeg går fast til en sånn spesialist***** føler jeg jeg har litt peil på det her :P

Jeg har psychoproduksjon av øregørr (voks). Går jeg for lenge, tetter hele driten seg. Da hjelper det med olje (samme hva slags olje) for å mykne faenskapet opp, og noe kommer også ut....MEN, du må uansett inn for å fjerne resten. Men olja kan fungere som en "førstehjelp" for å i det minste få hørselen tilbake/proppen vekk.

Anyways, spesialisten bare ler av meg hver gang, og sprayer noe greier inn, lar det virke 2 sekunder, drar ut masse faenskap og vips så hører jeg 10 ganger bedre. Men er jo ofte litt ventetid hos han, derfor har jeg brukt litt olje i mellomtiden..!

Takk for at jeg fikk dele dette deilige innlegget Haha..

Og en annen ting; Ørelys og lignende brenngreier for å fjerne gørra, kan være skadelig. Google it.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •