Pioneer S81K

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Pioneer S81K

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer S81K

Snakket med en selger på Elkjøp Skøyen da jeg var innom og så de hadde Pioneer S81K til salgs. Fikk da vite at de kan gå til 10.000 per stykk, er dette en god deal? så at de kostet 30.000 når de kom.

Eller skal jeg gå for SOAVO1PF til 15.000, paret er da satt ned fra 30.000. De hørtes bra ut, men hva passer best til film og litt rock/metal?

Er ny på dette^^

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,981
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare lest tester av disse så skal ikke uttale meg for bastant..

Begge to er vel testvinnere selv om Yamahaen er mest omtalt i media.

En ting du bør tenke på er at Pioneer har utrolige høyttalere selv om dette er en avdeling de ikke har satset stort på. Se f. eks på s1 og s3!

J

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei

jeg hadde s81b , stativ høyttalern i den serien.
    disse var kanskje litt dyre nye i sin tid så nei, jeg syntes ikke 10k stk er noe bra pris.jeg syntes prisen burde ned til hvertfall 7500kr stk.

nå veit ikke jeg hvor tungdrevne gulv modellen er, men stativ høyttalern var ikke den letteste å drive, så du må nok beregne noe "dyr" elektronikk.
    jeg prøvde mine på en lx72 å det holdt ikke. disse satt ganske bra med pioneer sin a9? trur jeg den het

selv opplevde jeg høyttalerne som ganske nøytrale i lyden, de spille veldig fint og oppløst, men desverre akkurat litt for lyst for meg

disse ble tilslutt byttet mot vienna acoustics Haydn grand, etter en good del tenking.

mvh remi lund

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •