Atter en tråd om rumperister - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg, sterkt forsinket, montert risterne i sofaen så nå kommer maste
    Jeg endte opp med 3 risterne fra ljudia 50w 8ohm og vil drive disse med en forsterker tatt fra en aktiv 15" cv sub, rundt 300w vil jeg tro. Trodde jeg kunne bruke koblingene 2x høyt inn eller 2x ut som er på disse forsterkerne, men her fikk jeg ikke noe signal ? Har koblet forsterkeren fra samme utgang jeg har subbene på.
    Forsøk nr 2: koblet de til direkte på ledningene som går ut til sub elementet inni subkassa, her får jeg riktig signal, men sub forsterkeren blir glo varm så her er det noe galt. Første forsøk hadde jeg 3 ristere koblet i serie, skjønner dette blir galt, men hvordan skal dette kobles ? Andre forsøk, koblet opp 2 i serie, men forsterkeren ble fremdeles like varm etter ca 5 min. Har ikke testet med bare én enda, skal gjøre dette etter jobb i kveld. Er jeg helt på jordet her ?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den burde jo være kraftig nok. Hørtes rart ut, at du ikke får det til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke minst irriterende, har blitt endel av disse problemene under oppussingen. Godt vi har dette forumet da

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppussingen ja, har en rygg som er utrolig kjip, og så tullet bilen seg. Så alt gikk i slowmotion en stund her. Men nå er nå soverommet nesten ferdig, halve gulvet igjen og listing bare.

Så er det stuen som skal få oppussing Og da blir rumperister bestilt inn. Skal se om jeg ikke tar bilder underveis av oppussingen i stuen, siden det er til dels AV relatert

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    84
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff da, ikke lett å få gjort noe når ryggen svikter, håper den bedrer seg da så du kan få stell på stue/av rommet merket selv at form og humør økte betraktelig når snekringen var ferdig, datt litt igjen nå da, med tanke på risterne ordner seg vel de og.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ryggen har lugget siden August, men er mer på beina nå, enn det jeg var for ca:2.5mnd siden.

Har vel rundt en liten time igjen på gulvet til soverommet nå. Vil gjøre noe alene, tilfelle det skjer noe, så blir ikke gjort noe mer før på mandag nå, siden fruen stikker på jobb i ele helgen.

Stuen ja, regner ikke med at det skal ta så lange tid. Det som er drittjobben der, er å borru hull i betongen. For å sette opp noen stendere. Men når det er gjort, så regner jeg med at det er "planke" kjøring på resten.

Er dette jeg har tenkt å gjøre: Hjemmelaget TV Vegg (hjemmesnekkern)

Men jeg gjør kanskje en vri, på enden. Siden Get tv og modem, komer inn i den ene enden på veggen vi skal ha den "nye" veggen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •