Hjemmekino er for dyrt, dra på kino i stedet! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42
    Newcomer taita sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Synes vel egentlig man må opp på 90" og et dedikert rom (eller i det minste et rom der man har gjort noen tiltak i forhold til lyd og lys) for å komme i nærheten av "kino" følelse.

Hovedpoenget mitt for hjemmekino er jo muligheten til å se film når det passer meg og det å kunne velge film helt selv. Jeg synes jo også det kommer veldig an på filmen. Jeg gidder ikke se LOTR på 40" med tv-lyd mens jeg i andre tilfeller ikke gidder å fyre opp hjemmekinoen for å se en halvgod romantisk komedie. Jeg ser jo også mange filmer i hjemmekinoen som jeg aldri hadde orket å dra på kino og betale 100 kr for å se.

For mange her på forumet (meg selv inkludert) blir den økonomiske sammenligningen meningsløs. Dette er vår hobby og interesse. For oss med unger i hus blir det jo helt umulig å få til 1-2 kinoturer i uka. Synes jo også det er deilig å nyte en konsert på Blu-Ray i hjemmekinoen, den får du jo ikke på kino.

Man kan kjøre mye taxi for prisen av å eie bil også!

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jojo, men man sitter på i en taxi, man kjører ikke selv og gleden ved det.
    På den annen side så er det ingen promillegrense for å være taxi passasjer - ihvertfall ikke innenfor "normal dritings" grensen.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •