problemer med lyd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problemer med lyd

Hei jeg har en NAD surround reciver og NAD Blueray spiller.. har aldrig hatt problemer før nå de to siste dagene..

Førte var at lyden plutselig ble borte, så hakket den og begynte og skurre litt. Stoppet filmen men lyden kom aldrig tilbake. Endte med at jeg måtte starte hele filmen på nytt. Skjedde 2 ganger iløpet av samme film.

Senest idag stoppet plustlig filmen opp og måtte starte den på nytt, når jeg hoppet inn til valgt scene ble lyden hengende etter, men så kom den som normalt tilbake. Plutslig datt også Projectoren ut, men den kom plutslig tilbake etter noen sekunder.

Er ikke mer enn maks 2 uker siden jeg så to filmer på rad uten problemer. Lurer på om noen har vært borti dette før og som kanskje vet om det kan ha noe med varmen de gir fra seg. De står oppå hverandre, men vet ikke om det er nok mellomrom for og slippe ut all varmen fra reciveren.

Takk på forhånd.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal generelt sett ganske mye varme til for at det skal ta særdeles skade, Har du mulighet til og prøve en annen kilde? pc (laptop/xbx/ps3 whatever) for og se om det er blueray spilleren eller recievern som har problemet.

Eller er det en film i seg selv som kan lage problemer, om du har sett denne filmen før så er jo det neppe sannsynlig.

med modell nummere etc så kan sikkert flere svare deg litt mer utfyllende.

Men sånn jeg skjønner det på posten din så er det vel hovedsaklig og finne ut om det er enten spilleren eller reciever (worst case begge deler) som har feilet og må sendes til rep.

Skulle tippe ville jeg satt fingeren først på blueray spilleren etter hvordan du beskriver feilen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •