Ustabil hakketete Spotify! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 69
    Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    blir bare mer og mer tull i desse streamingapplikasjonene og. er ikke lenge siden installasjonsfilen til spotify var på 5-6mb, nå er den 20,3 og tar dobbelt så mye minne under bruk.
    wimp er sirup pga. adobe air og krever minst dual core 3ghz for å virke tilfredstillende.
    litt annoying da innholdet som brukes knapt trenger mer enn en gammel pentium2. hadde jo vært veldig hendig å kunne gjemme et pico ITX bak cdcover og benytte seg fullt ut av musikkserverene, på tvskjermen.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Delvis enig - og jeg oppdaterer ikke software som de facto virker - uansett "mas fra leverandør om ny og forbedret utgave". Mao. if it ain´t broken - don´t fix it.

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke opplevd noen problemer.
    Bruker både en gammel XP maskin og en ganske ny Macbook Pro.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har testet litt nå den siste timen. hører et par knepp her og der.. mens i forgårs var det like før jeg knuste maskinen.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så, hvis man ekstrapolerer så låter det mao. helt OK i morgen rundt "kvart over lunch".

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe forhåpentligvis. enten det eller en lang mail til spotify, så jeg slipper å utvikle ADHD.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    blir bare mer og mer tull i desse streamingapplikasjonene og. er ikke lenge siden installasjonsfilen til spotify var på 5-6mb, nå er den 20,3 og tar dobbelt så mye minne under bruk.
    wimp er sirup pga. adobe air og krever minst dual core 3ghz for å virke tilfredstillende.
    litt annoying da innholdet som brukes knapt trenger mer enn en gammel pentium2. hadde jo vært veldig hendig å kunne gjemme et pico ITX bak cdcover og benytte seg fullt ut av musikkserverene, på tvskjermen.
    Wimp fungerer strålene på min 5 år gamle laptop. Fin flyt og alt som det skal.

Spotify hakker på alt av avspillingsenheter jeg har, og er helt ekstremt på mobil. Vet mange har problemer med spotify på Android, og når en leser her er det tydelig at det gjelder alle platformer.

Får håpe de kommer med en løsning på det snart.

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker spotify hver dag, har ikke hatt noen problemer med dette hverken på Pc, mobil eller iPad.
    Min tråd

Newcomer Gargamel_Grusom sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ingen problemer på android, pc eller boxee.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Wimp fungerer strålene på min 5 år gamle laptop. Fin flyt og alt som det skal.
    må frem med quadcore og eksternt skjermkort for at wimp skal kjøre smooth her. den eldste maskinen kan ikke engang bruke programmet. cpubruk går i taket, minner veldig om flash den der adobe air.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter med samme problemene selv på 2 x mac og 2 x iphone... vært sånn i flere uker. Så tydeligvis Spotify som er ute å sykler...

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke merket noen problemer. Bruker dog mest mobil (iPhone), både online og offline.

Virker som det er et problem for flere Songs pause erratically - Premium user - Page 4 - The Spotify Community

Newcomer Lasse_H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Prøv dette

Jeg hadde lignende problem på jobb-pc'n og HTPC'n min for en tid tilbake. Disse var absolutt ikke dårlige pc'er men Spotify hakket som bare det.

Jeg skrudde av:
    Hardware Acceleration

The Enable Hardware Acceleration option appears only if you’re using a PC, and it’s selected by default. Hardware acceleration is a process that uses your computer hardware, rather than the Spotify software alone, to optimize Spotify’s performance.

The downside to hardware acceleration is that your hardware simply may not be up to the task. Many people who use older computers complain of tracks jumping or fast-forwarding because hardware acceleration is turned on (Spotify isn’t the only program to have this problem). Deselect the check box if you ever run into such problems, and then reboot your computer.

Denne har jeg nå ikke huket av mens jeg spiller og har aldri opplevet hakking lengere.

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøvde det på 2 maskiner nå over tid.. virker som det meste av problemet er borte(!) selv om den har vært aktivert siden spotify ble lansert, uten at jeg tidligere har hatt problemer med hakking.
    jaja

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har stadig vekk problemer med Spotify på Sonos. Enten små korte "drop outs" eller også en del "mistet kontakt med Spotify server".

Har aldri dette problemet med Vimp.

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For dere som ikke er klar over det. Qobuz er er fransk streamingtjeneste som tilbyr streaming i enten 320 kbps eller flac (lossless). Siden er foreløpig bare på fransk, men med nettleseren Chrome får man enkelt oversatt.
    Anbefales for de som er opptatt av best mulig lydkvalitet.
    Téléchargement de musique en haute qualité. Ecoute en streaming.

Her finner man også en del musikk som ikke Spotify har. F.eks Pink Floyd og Metallica.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    633
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt store problemer med Spotify via 3G på min iPhone i det siste. Tidvis stopper sangene helt opp under streaming, har opplevd det samme med mine playlists, noe som er veldig merkelig, da disse er på telefonen allerede. Av og til hjelper det å restarte hele telefonen. Rare greier. Hadde aldri slike problemer noen uker bakover i tid.

Newcomer brille83 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lasse_H
    Jeg hadde lignende problem på jobb-pc'n og HTPC'n min for en tid tilbake. Disse var absolutt ikke dårlige pc'er men Spotify hakket som bare det.

Jeg skrudde av:
    Hardware Acceleration

The Enable Hardware Acceleration option appears only if you’re using a PC, and it’s selected by default. Hardware acceleration is a process that uses your computer hardware, rather than the Spotify software alone, to optimize Spotify’s performance.

The downside to hardware acceleration is that your hardware simply may not be up to the task. Many people who use older computers complain of tracks jumping or fast-forwarding because hardware acceleration is turned on (Spotify isn’t the only program to have this problem). Deselect the check box if you ever run into such problems, and then reboot your computer.

Denne har jeg nå ikke huket av mens jeg spiller og har aldri opplevet hakking lengere.

Seriøst, prøv dette. tror det kan hjelpe ja

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har søke funksjonen sluttet å fungere for meg, både Android mobil, PC og MAC, på PC står det "Browsing failed. Please try again.

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Nå har søke funksjonen sluttet å fungere for meg, både Android mobil, PC og MAC, på PC står det "Browsing failed. Please try again.
    Innimellom er det søkeproblemer her også. Men mest når jeg er i sekundærboligen med ganske treg bredbånd.

Men en annen ting som er svært irriterende (ikke teknisk), er den nye radio funksjonen.
    I seg selv vel og bra, men det innebærer at man tror at man har funnet et album som ligger der, men når man skal spille av så sier Spotify "Track unavailable. You can still start radio based on this artist" - men da får man noe helt annet men som Spotify tror du vil sette pris på....

Test selv med Phil Collins, Serious hits live - som da gir meg radio og f.eks Patti Smith Group.....

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •