Svært kresen på lydkvalitet, noen som kjenner seg igjen? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 15 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 300
    Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    I går satt jeg og fruen og lyttet til spotify fra iPhone, trådløst til router, gjennom
    Cisco switch, kablet med cat6 til Apple tv, via hdmi til Yamaha rxv3900, til Biltema kabler til klipsch rf82, kjøpt på tilbud, og vi gledet oss over musikken og ikke teknologien.

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Protet
    en klarer ikke å skille mellom formatene CD og BD. I stereo that is. Det er jo det som er poenget til mange av oss i denne tråden. Det er riktignok forskjell på master/nedmiks på utgivelsene, men det har intet å gjøre med formatet.
    Jepp

Hva mp3 måtte ha å gjøre med dette aner jeg ikke. nedskalere fordi man ikke hører forskjell?
    Ikke alle kjøper CD, FLAC eller ALAC. Samt at enkelte streamer. Poenget med å ta det med for min del er at det er så bra at selv ved 320 kbps så har man feilet å høre forskjell i blindtester.

EDIT:
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Linn sin side ble nevnt tidligere i tråden og også eClassical.com har mye fint for de som ønsker lossless musikk.
    Jeg glemte også Society of sound. Regner med at du er medlem der Gilmour

Expert Supertramp sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    I går satt jeg og fruen og lyttet til spotify fra iPhone, trådløst til router, gjennom
    Cisco switch, kablet med cat6 til Apple tv, via hdmi til Yamaha rxv3900, til Biltema kabler til klipsch rf82, kjøpt på tilbud, og vi gledet oss over musikken og ikke teknologien.
    Kjenner meg igjen, men må nok tilføye at vi hjemme hos oss også gleder oss over teknologien i den forstand at det er latterlig enkelt å finne musikk og så la alle de trådløse "dingzene" ordne med overføring til anlegget.

Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Lyden du får avhenger av hvilket codec filen er innspilt på, og dekodet med. Digitalt via hdmi er jo dønn likt annen digital ut, bare at om du dekoder det i din BD spiller bruker du en annen konverter.
    Tenk også på, om du avspiller en BD skive, som jo har mye mere lagringsplass på seg enn en cd, og du avspiller John Mayer med Dolby Digital lydspor men tar signalet ut analogt, da får dine høyttalere tilført LFE kanalens info, og LFE har du ikke på en cd. Spiller du DTS lydsporet får du ikke LFE signalet i tillegg.
    Jeg bruker digitalt ut fra BD751 til min dac og får også LFE signalet ut der ved bruk av BD og DVD Dolby Digital.
    I skrivende stund har jeg ikke testet BD751 med DTS HD MA og DD True HD lydspor og hva der skjer med LFE.
    Men, BD audio kommer aldrig til å ta av, altfor lite marked for det, det er bare å nyte de lille utvalg der er.
    Aha! Så det er muligens en subwoofer Gilmour mangler i anlegget sitt og mangelen av den har fått han til å tro at han har blitt svært kresen?

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Hvis man - i likhet med den overveldende majoritet - stiller seg likegyldig til kvalitet på lyd og bilde - så har jeg vansker med å forstå hvorfor man logger seg inn i forum som dette under nicknamet "soundfreak".

Men nå skal det sies at jeg etterhvert har fått inntrykk av - også her - at kvantitet teller langt mer enn kvalitet.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate Gilmour sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Hvis man - i likhet med den overveldende majoritet - stiller seg likegyldig til kvalitet på lyd og bilde - så har jeg vansker med å forstå hvorfor man logger seg inn i forum som dette under nicknamet "soundfreak".

Men nå skal det sies at jeg etterhvert har fått inntrykk av - også her - at kvantitet teller langt mer enn kvalitet.

Som jeg selv skulle sagt det. Enkelte (flere og flere) her inne har en troverdighet som er nærmest ikke-eksisterende.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vel..........det er langt mellom 'likegyldig' til det å høre god musikk fra Spotify i "extreme" bitrate kvalitet.

Du kan jo selv teste albumet Yello-The Eye, CD vs. Spotify "extreme". Tror du skal ha svært god hørsel for å høre forskjell.

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Supertramp
    Vel..........det er langt mellom 'likegyldig' til det å høre god musikk fra Spotify i "extreme" bitrate kvalitet.

Du kan jo selv teste albumet Yello-The Eye, CD vs. Spotify "extreme". Tror du skal ha svært god hørsel for å høre forskjell.
    Uten at jeg skal svare for Ultima, så er det vel ikke utelukkende denne detaljen han siktet til.

Det er mer totalbildet som danner seg av flere og flere her inne, hvor de mest utrolige ytringene fremmes. Her gir man beng i blu-ray formatet (soleklart best lyd jevnt over) fordi det ikke finnes på streaming, ,man kommer med virkelighetsfjern kritikk av flere av verdens beste produsenter som B&W og Marantz, og man gir blankt **** i gode hifikabler men idylliserer søppelkabler og annet jallautstyr fra Biltema osv. Hos en overraskende stor andel her inne så fremstår det som hifi og lydkvalitet er milevis nede på skalaen, og man bruker det meste av tiden på å skyte mot gruppen man vitterlig selv skulle tro de representerte: Hifi og lydinteresse på et nivå over gjennomsnittet i befolkningen.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvom du gjerne vil tro at "jo mer jo bedre"så er det ikke nødvendigvis sant/riktig/med rot i virkeligheten.
    Nuvel, jeg har en blu-ray audio utgivelse - Divertimenti. Hvis det er mulig å innspille like god lyd på en simpel CD, hvorfor i huleste gjør de det ikke da?

Platebransjen klager på sviktende salg, men gjør alt de kan for at CD'ene skal framstå minst mulig attraktive. Hvor er logikken? Hvis man vil ha lyd av ypperste klasse så låter DVD-Audio, SACD og blu ray bedre enn CD, enten det er formatet eller ikke. Det siste blir bare teori, og er ganske uinteressant når praksis viser noe annet. Ikke at jeg betviler påstanden om potensial, men et ubenyttet potensiale som forblir ubenyttet er ikke særlig interessant å diskutere i evigheter.

I tillegg vil jeg refse artister som Bruce Springsteen når de gir ut en ny CD som låter elendig. Dette er rett og slett å utvise manglende respekt for sine CD kjøpende fans. De har makt til å påvirke sluttresultatet. Selvsagt har artistene det. En perfeksjonist som Roger Waters gir ikke ut noe før det låter så godt som perfekt, og da må for fanden andre også se å stille krav.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Gilmour
    Som jeg selv skulle sagt det. Enkelte (flere og flere) her inne har en troverdighet som er nærmest ikke-eksisterende.
    Så stusselige hersketeknikker er okei, gillis, så lenge du er enig? tsk tsk, prøv å være bittelitt konsekvent snart?

@Ultima - i steden for å lire av deg snobberier, nonsense og støy i en herlig freidig herseånd, kan du prøve å faktisk forklare hva som er forskjellen på lyden fra en BD(24/96(192)) kontra en CD(16/44.1)? Tenker da kun på i 2 kanaler, eller stereo/sterio/stereohoi. Siden du har slik forstand på disse tingene, det kan jo godt hende vi andre også har lyst til å lære.

EDIT: TRONDHEIMSOLISTENE : DIVERTIMENTI - er det denne du tenker på, Ultima? Har du hørt CD-utgivelsen? Roger Waters' Amused to Death er jo spilt inn med Q-sound, den inneholder vm i triksing med fasene som tar bort _litt_ av pønsjen SYNES jeg. Selvom trommene på The bravery of being... er noen av de største jeg har hørt. Kunne godt tenke meg å høre noe sånt på en adekvat stadion-PA!

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så stusselige hersketeknikker er okei, gillis, så lenge du er enig? tsk tsk, prøv å være bittelitt konsekvent snart?

@Ultima - i steden for å lire av deg snobberier, nonsense og støy i en herlig freidig herseånd, kan du prøve å faktisk forklare hva som er forskjellen på lyden fra en BD(24/96(192)) kontra en CD(16/44.1)? Tenker da kun på i 2 kanaler, eller stereo/sterio/stereohoi. Siden du har slik forstand på disse tingene, det kan jo godt hende vi andre også har lyst til å lære.

Sludder og vås. Majoriteten av dere er overhodet ikke interessert i å "lære" noe som helst. Det som synes å være den normale dagsplanen er å onanere hverandres skepsis, tekniske ordbruk, endeløse målinger som skal bevise at vann ikke er vått som alle oss andre tror, og generelle utblåsninger som iallfall ikke indikerer at her har vi en som er opptatt av god lyd å gjøre.

Jeg trodde ved starten av mitt medlemskap her på AVforum at jallutstyr på biltema,komprimerte MP3 filer og Spotify som hovedkilde var forbeholdt Nilsen,Jensen og Hansen som gir **** i hifi og god lyd: men der måtte jeg åpenbart tro om igjen.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    EDIT: musikkonline - 2L - er det denne du tenker på, Ultima? Har du hørt CD-utgivelsen? Roger Waters' Amused to Death er jo spilt inn med Q-sound, den inneholder vm i triksing med fasene som tar bort _litt_ av pønsjen SYNES jeg. Selvom trommene på The bravery of being... er noen av de største jeg har hørt. Kunne godt tenke meg å høre noe sånt på en adekvat stadion-PA!

Jeg tenker på samtlige og RWs sosloalbum og de aller fleste fra PF tiden. Strålende innspillinger.

Hva med faktisk ta utgangspunkt i det jeg skriver, og ikke sette opp stråmenn på denne måten. Jeg skriver at ubenyttet potensial ikke er interessant i lengden. Ellers noen innspill i forhold til dårlige innspillinger?

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    om et er noen her som ikke er intresert i å lære så er det DU gilmour! utrolig at du ikke har blitt bannlyst fra dette forumet også slik som du oppfører deg.
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenker på samtlige og RWs sosloalbum og de aller fleste fra PF tiden. Strålende innspillinger.

Hva med faktisk ta utgangspunkt i det jeg skriver, og ikke sette opp stråmenn på denne måten. Jeg skriver at ubenyttet potensial ikke er interessant i lengden. Ellers noen innspill i forhold til dårlige innspillinger?
    Selvsagt er ubenyttet potensial viktig fordi det er viktig å vite hvorfor ting er som de er. Ellers vil den naturlige konklusjonen bli at cd aldri kan låte så godt og man er sikret god lydkvalitet om man kjøper blu-ray.

Det er forklart flere ganger hvorfor en cd ofte ikke låter like godt. Fordi de er mixet til å låte bra i mange forskjellige situasjoner og mange forskjellige anlegg.

For en som ikke er så erfaren synes jeg det er skummelt og lese på et forum som dette, at cd er dårlig, blu-ray er bra. Verden er ikke så svart / hvitt.

Og gilmour, at folk ikke er enig med deg, betyr absolutt ikke at de gir f i hifi. Jeg er generelt sett en fan av å prøve å finne ut ting. Om dette er målinger, fysikk, tekniske data lignende er forsåvidt ikke så viktig. Vi kommer alle til våre egne sannheter, det gjør du og. Jeg er ofte ikke enig med deg, det betyr ikke at jeg gir f.
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Active UOB sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    491
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uten at jeg skal svare for Ultima, så er det vel ikke utelukkende denne detaljen han siktet til.

Det er mer totalbildet som danner seg av flere og flere her inne, hvor de mest utrolige ytringene fremmes. Her gir man beng i blu-ray formatet (soleklart best lyd jevnt over) fordi det ikke finnes på streaming, ,man kommer med virkelighetsfjern kritikk av flere av verdens beste produsenter som B&W og Marantz, og man gir blankt **** i gode hifikabler men idylliserer søppelkabler og annet jallautstyr fra Biltema osv. Hos en overraskende stor andel her inne så fremstår det som hifi og lydkvalitet er milevis nede på skalaen, og man bruker det meste av tiden på å skyte mot gruppen man vitterlig selv skulle tro de representerte: Hifi og lydinteresse på et nivå over gjennomsnittet i befolkningen.
    Det er vel mulig at disse menneskene har forstått at god lydkvalitet ikke ligger i overprisa kabler, som i beste fall låter helt likt billig "bil tema kabler". At formatet ikke er veldig avgjørende, men at rom, høytaler konstruksjon, nokk krefter til å drive dette, og en fullfrekvent gjengivelse er poenget.

Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    7,330
    Takk & like
    Nevnt
    15 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sludder og vås. Majoriteten av dere er overhodet ikke interessert i å "lære" noe som helst. Det som synes å være den normale dagsplanen er å onanere hverandres skepsis, tekniske ordbruk, endeløse målinger som skal bevise at vann ikke er vått som alle oss andre tror, og generelle utblåsninger som iallfall ikke indikerer at her har vi en som er opptatt av god lyd å gjøre.

Jeg trodde ved starten av mitt medlemskap her på AVforum at jallutstyr på biltema,komprimerte MP3 filer og Spotify som hovedkilde var forbeholdt Nilsen,Jensen og Hansen som gir **** i hifi og god lyd: men der måtte jeg åpenbart tro om igjen.
    Ro deg ned! (vennlig anbefaling)

Jeg har nær sagt alle formater i hylla, fra elendige remastered snake-oil utgaver til Hi-rez filer eller BD og/eller fra multikanal himmelsk SACD lyd til sjarmerende vinyl.
    Poenget er å nyte musikken og hvis den finnes i en forbedret utgivelse så er det vel og bra, men musikken blir ikke bedre

Du er når som helst velkommen til å ta med deg den Yello CD'en din så kan vi sammenligne med Spotify extreme. Kanskje du får en kopp Starbucks instant-coffee også

Intermediate Protet sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva polen får deg til å si det er sludder og vås?!? det er jo AKKURAT derfor jeg er medlem her. Det blir riktignok lengre mellom gullkornene, but still. Lyd ER 95% teknikk og målinger. Resterende er smak og preferanser. Hvem i helsikke har prata om mp3 og spotify? Vi prater da vitterlig om Blu-Ray versus CD, og eventuelle lydkvalitative forskjeller på disse. Jeg, og kanskje flere i tråden, vil hevde at den tekniske forskjellen - som du selv fremhever ved "high-rez" lyd - ikke er hørbar, selv for "idealmennesket" med pitchperfect ører med 0,0 dB avvik på hørselen mellom 20hz til 20kHz.

stråmenn? i det jeg har skrevet? hvor?

du har fortsatt heller ikke forsøkt deg på å forklare - din opplevde - forskjell på blu-ray vs compact disc i stereo. vil du ikke, orker du ikke eller kan du ikke?

Ubenyttet potensial? det finnes da børti knallgode CD-utgivelser, det være seg toto, (tidligere nevnte) jennifer warnes, daniel lanois, alisson krauss, bruce springsteen, bob dylan, jeff beck, emmylou harris, neil young, chris isaak usw usw usw. Helsikke, hiv på AC/DC back in black, highway to hell, U2 joshua tree, rattle&hum - ikke remastra post 1990-og-noe - og si hva det er du ikke hører nok av?

det at det har lenge gått sport i å få ei plate til å bli så høy som mulig har nada å gjøre med CD som format

Intermediate Lovemusikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Knarvik rett nordom Bergen
    Poster
    3,300
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Låter musikk ofte bedre på Blu-ray enn CD? Ja.
    Er det fordi formatet er bedre? Nei.

Det handler om at Blu-ray ikke blir utsatt på komprimering i samme grad. Musikk i tokanaler er laget for å fungere til bil, radio osv. og p.g.a. loudnesswar blir det som oftest sabotert med kompresjon og det er null dynamikk. Dette skjer ikke med Blu-ray i samme grad siden folk avspiller det på bra anlegg med subwoofer.

Men det er så og si ingenting å hente på høyere bitrate og samplingrate enn hva CD tilbyr. Noe er det å hente på høyere bitrate enn 16, men da må man ha ekstremt lavt støynivå i rommet for å høre forskjell. Det har garantert ingen her.

Her er et sport som holder ganske høy kvalitet på CD.
    -bluecoast-records-07-jpg

Åhh.. det var godt å se en normal fin en.. 8)
    DAC: Heed Obelisk DA oppgradert nyekortene, For-forsterker: Opera consonance cyber 222 MKII Forsterker: Doxa 70SE,
    Høyttalere:
    Sonus Faber Kabler: Ja

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva polen får deg til å si det er sludder og vås?!? det er jo AKKURAT derfor jeg er medlem her. Det blir riktignok lengre mellom gullkornene, but still. Lyd ER 95% teknikk og målinger. Resterende er smak og preferanser. Hvem i helsikke har prata om mp3 og spotify? Vi prater da vitterlig om Blu-Ray versus CD, og eventuelle lydkvalitative forskjeller på disse. Jeg, og kanskje flere i tråden, vil hevde at den tekniske forskjellen - som du selv fremhever ved "high-rez" lyd - ikke er hørbar, selv for "idealmennesket" med pitchperfect ører med 0,0 dB avvik på hørselen mellom 20hz til 20kHz.

stråmenn? i det jeg har skrevet? hvor?

du har fortsatt heller ikke forsøkt deg på å forklare - din opplevde - forskjell på blu-ray vs compact disc i stereo. vil du ikke, orker du ikke eller kan du ikke?

Ubenyttet potensial? det finnes da børti knallgode CD-utgivelser, det være seg toto, (tidligere nevnte) jennifer warnes, daniel lanois, alisson krauss, bruce springsteen, bob dylan, jeff beck, emmylou harris, neil young, chris isaak usw usw usw. Helsikke, hiv på AC/DC back in black, highway to hell, U2 joshua tree, rattle&hum - ikke remastra post 1990-og-noe - og si hva det er du ikke hører nok av?

det at det har lenge gått sport i å få ei plate til å bli så høy som mulig har nada å gjøre med CD som format

Nei, det er IKKE gitt ut plenty med CD utgivelser av de bandene du lister opp som nærmer seg kvalitetskonserter på blu-ray i lydkvalitet. Hvilke U2 og Springsteen skiver er det du er så imponert over lyden på egentlig? Jeg har absolutt alt disse to artistene har gitt ut, for å nevne noe.

Noen få CD utgivelser er på blu-ray nivå lydmessig. Da tenker jeg på enkelte progutgivelser av for eks Dream Theater og Pagans Mind (Heavenly Ecstasy) og soloskivene til Waters om er trukket frem mange ganger.

Jevnt over er lyden skral sammenignet med blu-ray og andre superoppløselige formater, så jo: det er i høyeste grad på sin plass å snakke om uforløst potensiale i denne debatten.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, det er IKKE gitt ut plenty med CD utgivelser av de bandene du lister opp som nærmer seg kvalitetskonserter på blu-ray i lydkvalitet. Hvilke U2 og Springsteen skiver er det du er så imponert over lyden på egentlig? Jeg har absolutt alt disse to artistene har gitt ut, for å nevne noe.

Noen få CD utgivelser er på blu-ray nivå lydmessig. Da tenker jeg på enkelte progutgivelser av for eks Dream Theater og Pagans Mind (Heavenly Ecstasy) og soloskivene til Waters om er trukket frem mange ganger.

Jevnt over er lyden skral sammenignet med blu-ray og andre superoppløselige formater, så jo: det er i høyeste grad på sin plass å snakke om uforløst potensiale i denne debatten.
    Her sier du det jo selv og jeg er glad du sier det. På sin plass å snakke om uforløst potensial. Da er vi et stort skritt nærmere å prate om de viktige tingene, lydkvalitet og ikke at cd som format er dårlig, men at det blir en konsekvens av å mixes til alle mulige situasjoner.
    Kino: DI(by BEF) SEAS LRO4Y 10" *4 + SEAS 6,5" Koax | Hypex PSC2.700D - DSP *2 | Krell Resolution C | DefTech Supercube Reference *2 | SVS sss-01 *4 | Yamaha 1030 | Vincent S3 | 106" rammelerret | Sony vpl-vw95 | PS4 | Stue: DefTech DI 6,5LR | Denon AVR-X1200W | Squeezebox |

Min hjemmekino

Side 7 av 15 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •