Billebro "Stroker" Striker er testet ut!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billebro "Stroker" Striker er testet ut!

For et par siden timer kom en kamerat til meg og ville teste sin "Stroker" i bilen min. Han hadde fått kasse som såvist skulle være perfekt laget for dette elementet fra Billebro. Jeg røska ut JBL'ene og trødde Strokeren inn i Mercha, og kjørte igang! Jeg har hørt mye bil-subber opp igjennom åra, men dette ha vært det mest tullete jeg har hørt. Han bare kjøpte da han ikke viste hva han skulle bruke penger på. Det tok kanskje 5-10 min med litt Enigma så døde den lille gubben baki der. Alt ble da plutselig så mye stillere en liten stund... Da vi gikk ut av bilen innimellom så hørte vi ikke at bagasjeluka ristet engang! Å da spilte vi hardt. Vi røsket opp lokket å skjekket om det faktisk rørte seg, det gjorde det, men bass?! NEI!! Utrolig hvor dårlig dette var. Er litt i sorg for at jeg voldtok JBL-forsterkeren på denne dritten! "800watt" meg en viss plass! Det er altså en 10" som det er snakk om! Utrolig dårlig! Da har jeg ødelagt ørene mine for noen år framover med denne dritten. Kos dere med Billebro sine varer. :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det en veldig profesjonell video av han raringen som solgte kompisen min dette : See www.billebro.se - YouTube

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier jo selv i signaturen din, at du ikke bryr deg om bassen.

Min teori sier at billebro overlever pga alle som "tester" billebro, for å finne ut om 8x18" for 8000kr er bra... Eller om de kan få Cv for en enda lavere penge. Så fyren lever på samme måte som Kina lever: På billige varer, og personer som bare tenker på å bruke mindre penger og forvente det samme som et produkt til flere ganger prisen. De som kjøper billebro vil jeg egentlig si er litt godtroende. Du får ikke god lyd for så lite penger..
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Jan Frode sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    537
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svindel og fanteri hele billebro !
    Stue: Primare I32 - Primare DAC30 - Sonus Faber Venere 2.5 - Viablue SC-2 - HTPC - Chromecast Audio - Ipad Air - Spotify Premium

Reserveutstyr/ til salgs: Nakamichi Amplifier 2
    - Arendal Sound 1723 Tower -System Audio Saxo 30 - Onkyo A-9010 - Sennheiser Momentum

Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite add on:

Hvilke forventinger kan man ha når man kjøper noe fra Billebro egentlig?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Du sier jo selv i signaturen din, at du ikke bryr deg om bassen.

Min teori sier at billebro overlever pga alle som "tester" billebro, for å finne ut om 8x18" for 8000kr er bra... Eller om de kan få Cv for en enda lavere penge. Så fyren lever på samme måte som Kina lever: På billige varer, og personer som bare tenker på å bruke mindre penger og forvente det samme som et produkt til flere ganger prisen. De som kjøper billebro vil jeg egentlig si er litt godtroende. Du får ikke god lyd for så lite penger..

Jeg bryr meg ikke om bassen når jeg sitter hjemme. Er igrunn kun i bilen jeg absolutt må ha bass. Men hvem sier ikke neitakk til dypbass hjemme også?

Newcomer Ruben96 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    261
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

billebro

he ikkje trua på ditta styret ej heller :/

2X billebro 21" - YouTube

det rista no godt då men å oppnå dette med 2 *21 skal væl ikkje være so vanskli.....

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg viste at det var noe tull som var billigprodusert. Men at det var så dårlig, viste ikke jeg eller kompisen min. Som sagt så varte "subben" i maks 10 min før den døde. Og da brukte vi Enigma cd'en til min mor som har relativt dårlig bass men masse diskant og mellomtone. Utrolig må jeg bare si, vil si en del aldre ord som ikke egner seg noe særlig på nettet. Blir aldri noe handel der i allefall. Men man får jo det man betaler for selvfølgelig...

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg orker ikke å starte en ny tråd bare for dette.

Jeg sitter å ser på Finn.no nå og ser B&W kopier. Mistral heter det vist. Noen som vet om det er litt sånn som Billebro opplegg?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ruben96
    he ikkje trua på ditta styret ej heller :/

2X billebro 21" - YouTube

det rista no godt då men å oppnå dette med 2 *21 skal væl ikkje være so vanskli.....

Utrolig dårlig må jeg si. Var skuffet før jeg hørte det, men nå er jeg enda mere skuffet... Enn at jeg voldtok JBL-forsterkeren min for dette! ARG!!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink

Tror egentlig få bryr seg om billebro 8)

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jamen herregud, hold deg til kvalitet man kjender, da slipper man problemer.
    "Voldtok" JBL forsterkeren?? Skjønner ikke problemet, en forsterker er til for å forsterke, uansett bruk.
    Om din JBL forsterker blev så fornærmet at den ikke vil spille på andre elementer må du kanskje kjøpe en ny.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •