Hjelp til anlegg i budsjettklassen

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjelp til anlegg i budsjettklassen

Heisann!
    Jeg hadde satt stor pris på anbefalinger ved kjøp av et anlegg med forsterker og to høytalere. Anlegget skal brukes til tv/film og musikk og sammen med 3dtv, ps3 og etterhvert appletv. Tenkte å bruke i overkant av 5000 på dette, men da jeg innser at jeg må kjøpe stativ om jeg kjøper små høytalere, er jeg villig til å bruke litt mer for gulvstående. Skulle gjerne kjøpt brukt, men da jeg bor i Bodø er mulighetene til dette begrenset..

Butikkene jeg har i nærheten er Soundgarden og Hi-fi klubben. Har sett på noen alternativer i min prisklasse, og hadde satt pris på inspill fra dere før jeg drar i butikken over påske.
    Har sett på noen ulike alternativet:
    Harman/Kardon BDS400 Blu-ray anlegg - Sort til 5000,-
    eller: System Audio Saxo 1 Stativhøyttaler - Hvit høyglans med Pioneer VSX-921 Surroundreceiver - Sort
    eller: DALI ZENSOR 1 Høyttalere | Hi-Fi Klubben med DENON AVR-1912 Hjemmekinoreceiver | Hi-Fi Klubben
    Ellers er det jo salg med diverse utstyr her, om det er noen spesielt gode tilbud her rop ut!: Lagertømming - Bodø Hadde vært kjekkt med inspill 8) :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har du igrunnen funnet veldig gode alternativer på egenhånd.

5000,- er et veldig stramt budsjett for et stereo oppsett. Så stramt at nesten et alt i et system kanskje kan være bedre en enkelt komponenter. Men her er det en lytting som må til for å finne ut hva som passer deg å dine ønsker / ører best.
    ATV3 - Aune X1 Mk2 - Dayens Menuetto - Klipsch RB-61 II
    WooAudio WA6 - HiFiMAN HE500
    Til salgs : B&W 685 S2 / SA Mantra 50

Intermediate ElDuce sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    966
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for inspill. Bor rimelig langt fra Oslo, så får ikke prøvalyttet utstyr fra surround.no. I tillegg blir det jo en del i frakt. Får dra innom Hi-fi klubben og Soundgarden å teste ut en del modeller for å finne min match 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har funnet min kjærlighet for zensorhøyttalerne
    Fikk også anbefalt fra hifi-klubben at denon 1912 ville passe bra, selvom jeg endte opp med en brukt 2310.. Har du planer om videre utvidelse til 5.1 når du får bedre økonomi/plass, eller tenker du å kjøre stereo i fremtiden også?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte selv en u hørt dynavoice pakke f-6 og ble veldig veldig positivt overaket sammen med egnet forsterker spiller dete kanon morsomt på det mete og supert på film kjøp gjerne forsterker brukt kansje det holder til en oki sub også

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut, gleder meg til å få testa de ut etter påske
    Tenkte å bygge ut med en center etter hvert, eller i hvertfall å ha muligheten for videre utvidelse. Har vurdert å kjøpe denne brukt til 3500,-XTZ Class A100 D3, Sort XTZ | Surround.no - Høyttaler-spesialisten og bruke den som effektforsterker ved en eventuell utvidelse.. Men er usikker på hvor mye penger jeg vil legge i et anlegg, så tror jeg kjører safe og kjøper en reciever.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er for øvrig noen som selger den forsterkeren og xtz 99.36 brukt i nærområdet. Må si jeg er veldig fristet etter å ha lest om høytalerene her på forumet, men synes gulvhøytalere er veldig dominerende..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •