Dolby CP650 (kino) prosessor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dolby CP650 (kino) prosessor

Er det noen som har vært borti å bruke Dolby kino prosessorer i hjemmekino? Konkret er det snakk om en Dolby CP650 som jeg har fått tak i.

Regner med den ikke er helt up to date med tanke på dekoding så jeg tenker kanskje først og fremst på mulighetene for å bruke den som EQ/forforsterker men jeg vet foreløpig for lite om evt muligheter med den

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje ikke så rart at ingen har vært borti dette, men dersom noen har peiling på Dolby CP650 hadde jeg satt pris på tilbakemeldinger

Jeg TROR det er en XO variant jeg har slik at den bl.a. har digital inngang itillegg til analog 5.1 så det burde være mulig å bruke den men spørs hva jeg får til uten hjelp fra noen som kjenner til de.

Grunnen til at jeg ønsker å prøve den er at den bl.a. har 27 bånds EQ pr kanal, innebygd delefilter (dersom det er XO), har ballanserte utganger mm.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du finner manualer og slikt på nettet om det kan hjelpe
    http://www.filmweb.no/filmogkino/mul...50_126653a.pdf

Kontakter .. digitalt/analogt er ikke samme vi bruker hjemmekino vel men går vel å lage overganger eller noe

https://www.google.no/#hl=no&sclient...w=1280&bih=899

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funnet endel manualer, men det hele er noe over snittet avansert/spesielt så derfor jeg håpte å finne noen som kan disse maskinene

Det er "vanlige" dsub25 utganger på den, uvanlig til bruk i hjemmekino men vanilg til proffmarkedet. En må lodde til overganger men har endel tegninger på dette så det skal være fullt mulig og få både "vanlig" analog 5.1 inngang samt coax digital.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har brukt denne en god del, riktignok i kinosammenheng, men uansett. Den er som du sier temmelig avansert, så det er vanskelig å gå inn på detaljer uten å vite litt mer om hva du lurer på

Mvh
    Finn Åge

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •