Tre pakker, hvilken gir mest for pengene?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tre pakker, hvilken gir mest for pengene?

Hei, har tenkt til å bytte ut hele hjemmekinoen jeg har nå, med noe nytt.
    Har fra før ett eldre samsung tv, Yamaha RXV765 reciver, og Dynavoice M85MK1 høyttalerpakke.

Har sett meg ut tre pakker så langt, med en makspris på kr 25.000, for ny TV, ny reciver, og nye høyttalere. Bruker anlegget mest til film, og litt til musikk, all type musikk egentlig, fra rock til pop. men altså ca 80% film, 20% musikk. Har fra før to stk Xtz 10" subwoofere. Så dypbass burde uansett ikke bli noe problem med noen av pakkene tror jeg.

Kriteriene er som følger. Bilde og lyd er like viktig, så det blir vanskelig å prioritere det ene over det andre. minimum 42" tv, helst passiv. Alt må være fra samme butikk, da jeg har tenkt til å benytte meg av finansiering over 12mnd. Dette skriver jeg tilfelle noen andre her har andre anbefalninger enn det jeg har funnet.

Som sagt har jeg funnet tre pakker jeg tror jeg kan få både bra lyd og bilde for prisen. Pakkene legger jeg opp som tre forskjellige bilder, som da er utklipp fra de forskjellige handlevognene. Men så kommer spørsmålet, hvilken pakke tror dere vil gi mest for pengene? 8)
    Sony DN1050 - XTZ 95 serie - BA RPS1000 - LG PM970T - PS3 - PS4 - HTPC - WIIU

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ville ofret litt på tv-biten og gått for pakke nr 3.

Du kan nok også spare noen kroner ved å bruke noen av dine nåværende høyttalere som bakhøyttalere og bare kjøpe ny frontrekke.

Geir Arne

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heller egentlig mest mot den pakken jeg også. Har tenkt på det å beholde og bruke bak, men kommer til å selge høyttalere, forsterker og tv komplett for å dra inn noen kroner til andre utgifter hehe.

Men tenkte jeg skulle gjøre ett forsøk på å høre med elkjøp ang hvilken pakkepris de kunne gitt meg på:

Yamaha A-810 reciver
    LG LM760T/LW650W
    Klipsch RF62/RC62/RB41

Har jo lenge siklet på Klipsch, så dersom jeg får denne pakken til en god pris så vil jeg nok gå for det, virker som det mest fornuftige valget med tanke på kvalitet kontra pris?

Forhåpentligvis klarer jeg å få grint meg til å få dette til under 25k eller hva tror dere, noen som har erfaringer med pakkepriser/rabatter på elkjøp?
    Sony DN1050 - XTZ 95 serie - BA RPS1000 - LG PM970T - PS3 - PS4 - HTPC - WIIU

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skader ikke å prøve.