Tilkobling av HK HKTS 20 til receiver?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tilkobling av HK HKTS 20 til receiver?

Har akkurat gått til innkjøp av HKTS 20-settet og en Pioneer VSX-1021-receiver.

Fra før av komponenter har jeg da en LG 3D-TV med 3 HDMI og en GET PVR-boks med 1 HDMI.

Hva blir den beste måten å koble dette sammen på? Evt hva slags muligheter har jeg?

For opprinnelig hadde det vært greit å koblet alt med HDMI, men jeg får vel ikke gjort dette på GET-en, for da får jeg vel kun lyden og ikke bilde siden den ikke er direkte koblet til TV-en?

Expert Niels Nielsen sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    8,360
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor mener du at du bare får lyd og ikke bilde? Du kobler dekoderen til receiveren, se manualen til din Pioneer.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Niels Nielsen
    Hvorfor mener du at du bare får lyd og ikke bilde? Du kobler dekoderen til receiveren, se manualen til din Pioneer.
    Nei - skjønner bare ikke hvordan GET-bilde kommer på TV-en når den kun er koblet til forsterkeren. Så om jeg kobler GET-en direkte på receiveren, og så kobbler TV-en på receiveren, så vil alt fungere sammen?

Sjekket manualen, men for en bra rotete manual, og står ikke noe om dette. Kun en hel del om innstilling på høyttalere.

Active
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvis receiveren din har hdmi inn så har den sikkert hdmi ut også. koble tv'en din i hdmi ud så ordner det seg nok.
    Stereo: Yamaha RX-v773, Emotiva XPA-2, JBL Studio L890, LC2, LG 65", Xbox One S, Chromecast, Sonos
    Kino: Yamaha RX-V 781, JBL Studio L880, L820, LC2, XTZ 12.17, Velodyne CHT-12Q, Xbox One X, LG 65", Sonos, MediaPc, Chromecast

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bedda
    hvis receiveren din har hdmi inn så har den sikkert hdmi ut også. koble tv'en din i hdmi ud så ordner det seg nok.
    Aha! Sånn det fungerer! Skal jeg sjekke ut senere. Må først finne en ordning på alle disse kablene som flyter rundt - like irriterende hver gang.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •